سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی جنوب شرق پایتخت

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 15 از اعزام کاروان میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی در این منطقه خبر داد.

سید جلال حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:اعزام کاروان میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی همزمان با نخستین روز دهه فجر در منطقه 15 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
این طرح با اعزام کاروان میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی روز شنبه 12 بهمن ماه سال 92 از محلات 20 گانه منطقه 15 به حرم‌مطهر امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در این طرح 5 دستگاه اتوبوس در پایانه خاوران و میدان خراسان در مسیر حرکت این کاروان به حرم مطهر‌ و مسیر رفت در صورت لزوم با افزایش  تعداد اتوبوس‌ها با توجه به افزایش شهروندان 5 دستگاه اتوبوس در مسیر برگشت حرم‌مطهر به پایانه خاوران و میدان خراسان آماده سرویس دهی به شهروندان است.
 
حسینی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اعزام بیش از200  شهروند از محلات 20 گانه منطقه 15 به حرم‌مطهر امام خمینی (ره) توزیع پلاکارد‌های میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی میان شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطر نشان کرد: نصب بنر‌های آموزشی، فرهنگی و مناسبتی در پایانه‌های اتوبوسرانی از جمله پایانه خاوران ، پخش پیام‌های آموزشی، فرهنگی، مناسبتی و تبریک در اتوبوس‌های منطقه 15 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
 
انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: میثاق ، کاروان ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.