سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پررنگ فعالیت‌های قرآنی در برنامه دوم پنج ساله شهرداری

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تدوین برنامه 5 ساله دوم شهرداری نقش فعالیت‌های قرآنی در حوزه فرهنگی بیشتر خواهد شد واز ظرفیت‌های آموزش غیرحضوری قرآن برای گروه‌های مختلف از جمله بازنشستگان استقبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سرخگو در نخستین همایش تجلیل از حافظان و اعضای فعال ستاد آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم گفت: امروز کار بزرگی در داراقرآن خانه کارگر صورت گرفته است و آمارها و ارقام حاکی از موفقیت این موسسه در اهداف خود از جمله تربیت حافظان قرآن کریم است.
 
وی با اشاره به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر تهران با مقام معظم رهبری اظهار داشت: از تاکیدات مقام معظم رهبری محتوای برنامه‌های فرهنگی شهرداری بود به نظر می رسد بهترین محتوا برنامه‌های قرآنی و انس با قرآن باشد.
 
سرخگو با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله دوم شهرداری بیان داشت: در تدوین این برنامه، در حوزه فرهنگی برای حمایت از سمندها و موسسات مردمی اقداماتی صورت خواهد گرفت و نقش شهرداری در حوزه قرآن پررنگ تر خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه می‌توان از آموزش غیرحضوری قرآن برای بازنشستگان بهره جست افزود: کار ویژه درالقرآن بسیار ستودنی است و می‌توان در عرصه‌های دیگر از آن بهره گرفت اجرایی شدن این طرح برای بازنشستگان علاوه بر حفظ قرآن و کمک به حافظه آنان در روحیه و ایجاد نشاط و شادمانی هرچه بیشتر و امید به زندگی آنان در کهنسالی بسیار مناسب است.
 
وی در پایان افزود: ما آماده هر نوع همکاری در این زمینه با درالقرآن خانه کارگر هستیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: قرآن ، شهرداری ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.