سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

هر بازی برای تیم مس حکم یک فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: هر بازی برای تیم مس حکم یک فینال را دارد و امیدواریم بازیکنان بازی بهتری نسبت به بازی با نفت تهران ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، لوکا بوناچیچ در نشست خبری قبل از بازی صنعت مس و استقلال تهران با اعلام اینکه درست است تیم استقلال از مصدومیت ها و محرومیت ها رنج می برد اما تیم استقلال با هر ترکیبی به میدان بیاید استقلال است و از مربی خوبی بهره می برد و به هر شکلی که شده سعی می کند برنده بازی باشد.

سرمربی تیم صنعت مس کرمان در مورد حضور شیث رضایی در ادامه بازی ها گفت : شیث رضایی بازیکن خوبی است و اگر روی فرم باشد می تواند به تیم کمک کند اما مصدومیت وی همچنان ادامه دارد.

بوناچیچ افزود: شیث رضایی برای معالجه اجازه گرفته تا زیر نظر پزشک معتمدش تحت درمان قرار گیرد البته اگر مصدومیت شیث خوب شود زمان می برد تا از نظر بدنی آماده شود به همین دلیل احتمال حضور او در بازی های تیم مس در ادامه فصل غیر ممکن است.

وی در زمینه اضافه شدن بازیکنان تیم های پایه افزود : تیم مس کرمان در وضعیت کنونی فقط برای آوردن یک بازیکن خارجی جای خالی دارد و برای همین برای بازیکنانی که می خواهیم از تیم های پایه به لیست بازیکنان تیم اضافه کنیم نمی توانیم کارت صادر کنیم.

دیدار تیمهای صنعت مس کرمان و استقلال تهران از ساعت 15 عصر امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز می شود./ ش ک

برچسب ها: مس ، فینال ، کرمان ، بوناچیچ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.