سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

بازیکنان استقلال مانند سربازانی دلیر تلاش می کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:ما برای برد به میدان می رویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان امیر قلعه نوعی در نشست خبری قبل از مسابقه با تیم صنعت مس ، گفت: اگر جایگاه تیم مس در جدول را کنار بگذاریم، تیم مس تیم خوبی است.

وی با اشاره به مصدومیت و محرومیت بازیکنانی چون اولادی ،حیدری ،جمشیدیان و جدا شدن تیموریان از تیم استقلال خاطرنشان کرد : وضعیت تیم استقلال با توجه به شرایط موجود با رتبه چهارمی در آسیا و رتبه اول لیگ برتر ایران خوب است و این وضعیت ناشی از تلاش بازیکنانی است که مثل سرباز های دلیر برای استقلال تلاش می کنند.

سرمربی تیم استقلال تهران فشردگی بازی ها در 3 یا 4 روز و بازی در زمین های بی کیفیت را عامل مصدومیت پیاپی بازیکنان عنوان کرد و در رابطه با علت جدا شدنˈآندرانیک تیموریانˈاز استقلال افزود : این جدایی بیشتر به دلیل مسائل حاشیه ای بوده و اگر شرایط عادی بود تیموریان از استقلال جدا نمی شد.

امیر قلعه نوعی 2 زمانه بودن فرصت نقل و انتقالات را عامل جدا شدن بازیکنان از تیم ها دانست و تصریح کرد : 2زمانه بودن فصل نقل و انتقالات به همراه کمبود منابع مالی باشگاهها از عوامل جدایی بازیکنان از تیم های باشگاهی ایران است.

وی با اشاره به تحقق نیافتن دستمزد بازیکنان تیم استقلال با توجه به تخصیص نیافتن بودجه دولتی در رابطه با برگزاری لیگ فصل آینده بصورت 18 تیم تصریح کرد: از دو جنبه کیفی و کمی باید به این موضوع نگاه شود اگر کیفیت زمین های بازی و ارائه خدمات و سرویس دهی طبق سالهای گذشته باشد، به صلاح نیست اما اگر ظرفیتی ایجاد شود تا استان های دیگر هم بتوانند در مسابقات لیگ برتر، تیم داشته باشند می تواند خوب باشد.

وی همچنین گفت : کرمان و مردم کرمان را دوست دارم چون حیات مجدد مربیگریم بعد از جدا شدن از تیم ملی در کرمان کلید خورد.

قلعه نوعی یادآورشد : پس از جدا شدن از تیم ملی شرایط بسیار سخت بود و عده ای اعتقاد داشتند با پذیرفتن هدایت تیم مس که در آن زمان در پایین جدول بود و احتمال سقوط تیم مس به لیگ یک می رفت امیر قلعه نوعی از صحنه فوتبال محو می شود.

استقلال تهران از ساعت 15 امروز میهمان صنعت مس کرمان است./ش ک

برچسب ها: مس ، استقلال ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.