سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن فوتبال ناشنوایان:

بدنبال جذب حسن روشن هستیم/ هدایتی کمک مالی کند

مسئولان انجمن فوتبال ناشنوایان برای هدایت تیم ملی بدنبال جذب حسن روشن پیشکسوت فوتبال هستند.

داریوش دلفانی‌ رئیس انجمن فوتبال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن فوتبال ناشنوایان جلسات متعددی جهت طراحی برنامه های این انجمن برگزار کردیم تصمیماتی برای تیم ملی اتخاذ شده است البته در ابتدا بدنبال مشخص کردن اعضا کادر فنی مستقیم پس از این موضوع، برنامه هایمان را طراحی می‌کنیم.

 وی ادامه داد: تیم فوتبال ناشنوایان از بازیکنان سطح بالا و با کیفیتی برخوردار است مسئولان انجمن با طراحی برنامه‌های منظم در پی کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آینده در کیش است.

دلفانی‌ افزود: انجمن فوتبال ناشنوایان برای هدایت تیم ملی فوتبال در پی جذب حسن روشن پیشکسوت فوتبال کشورمان است حضور حسن روشن در فوتبال ناشنوایان با توجه به سوابق درخشان در فوتبال کشورمان  نومیه بخش آینده ‌ای روشن برای تیم ملی ناشنوایان است امیدواریم پیشکسوت کشورمان پیشنهاد انجمن را ببندد و با حضور در تیم ملی موفق به کسب عنوان قهرمانی در آبان ماه سال 93 در کیش شویم.

 رئیس انجمن فوتبال ناشنوایان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جهان در کیش از اعتبار و جایگاه ویژه‌ای در جهان برخوردار است فدراسیون جهانی اعلام کرده است تیم‌هایی حق شرکت در مسابقات المپیک را دارند که در مسابقات جهانی تهران در کیش شرکت کنند در غیر این صورت اجازه شرکت در مسابقات المپیک را ندارند.

 دلفانی‌ ادامه داد: مسئولان انجمن فوتبال و  فوتسال‌ ناشنوایان در صدد فعال سازی تیم‌های فوتبال فوتسال‌ بانوان است انجمن فوتبال در پی فعالیت بانوان در این رشته است و از  زمانی مسئولیت فعالیت فو‌تسال بانوان بر  عهده انجمن فوتسال‌ ناشنوایان است از اینرو تا آغاز رقابت‌های فوتبال و فو‌تسال جهان در ایران فعالیت تیم ملی فوتبال و فوتسال‌ را آغاز می‌کنیم.

 وی ادامه داد: انجمن فوتبال و فوتسال‌  ناشنوایان پیش از آغاز سال 93 فراخوانی در خصوص معرفی بانوان علاقمند به دو رشته فوتبال و فو‌تسال به هیات‌های استان کشور می‌زند تا برنامه‌ای منظم و مدرن در خصوص فعالیت بانوان تدوین طراحی کند.

 دلفانی‌ افزود: ورزش کشور طی سال‌های اخیر با مشکلات و بحران مالی بسیاری مواجه بوده است از افراد خیر همچون هدایتی در خواست داریم به ورزش ناشنوایان و به خصوص فوتبال توجه ویژه داشته باشد تا با کمک‌های مالی و همراهی چند افراد خیری همچون هدایتی در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و گسترش ورزشکاران ناشنوا و تیم ملی فوتبال باشیم.

دلفانی‌ ادامه داد: انجمن فوتبال ناشنوایان در پی برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور است البته تاکنون زمان و تاریخ دقیق رقابت‌های قهرمان کشور مشخص نشده است مسیر سختی برای پیشرفت و گسترش تیم ملی فوتبال و فوتسال‌ ناشنوایان در پیش داریم با تمام قدرت ادامه می‌دهیم تا تیم ملی  پر قدرتی را عازم مسابقات جهانی کنیم.

گفتنی است: مسابقات فوتبال ناشنوایان قهرمانی جهان  آبان ماه سال 93 در کیش برگزار می‌شود و  مسابقات قهرمانی فوتسال‌ ناشنوایان شهریور ماه 93 در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.