سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین:

بهترین حالت ممکن در المپیک قرار گرفتن در جمع 30نفر اول است/ در شکسته شدن رکوردم شک ندارم

علیداد ساوه شمشکی گفت: در شکسته شدن رکوردم یعنی کسب حداقل رتبه 36 در المپیک شک ندارم، اما بهترین حالت این است که در جمع 30اسکی باز برتر قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: قول می‌دهم که نمایندگان اسکی آلپاین کشورمان بتوانند در المپیک نتیجه و رکورد من را بشکنند. اما برای ما خیلی مهم است که اسکی بازانمان بتوانند در جمع 30 نفر اول قرار بگیرند و این ایده‌آل ماست چراکه افرادی که در جمع 30نفر اول در دور نخست قرار بگیرند در دور دوم، اول از همه راه می‌افتند و در همه جا شناخته شده می‌شوند. 
 
وی در خصوص عدم اعزام تیم ملی رقابت برون مرزی پس از المپیک خاطرنشان کرد: حضور در رقابت‌هایی هم‌چون ورلدکاپ از این حیث اهمیت زیادی دارد که احساس اسکی روی برف مصنوعی با طبیعی بسیار متفاوت است و تجربه کردن این احساس قبل از المپیک می‌تواند به نوعی تمرین و تدارک برای المپیک تبدیل شود. 
 
ساوه شمشکی ادامه داد: ما تمرینات زیادی داشته‌ایم و اردوی اتریش و تورنمنت ترکیه هم کمک زیادی به ما کرد که امیدوارم نتیجه زحماتمان را در المپیک ببینیم. 
 
وی در خصوص سرمربی خارجی تیم ملی اسکی آلپاین اظهار کرد: مدتی است که سرمربی خارجی کریستوفر ماتازی به ما پیوسته که معتقدم حضور وی می‌تواند کمک زیادی به خصوص در رده‌های پایه(نونهالان و نوجوانان) کند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی اسکی آلپاین 13بهمن عازم سوچی روسیه خواهد شد و امیدواریم که نسبت به دور گذشته و تمام ادوار المپیک نتیجه بهتری کسب کنیم. 
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: اسکی ، آلپاین ، ساوه شمشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.