سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دانشگاه رودهن به عنوان یکی ازچهار دانشگاه برتر کشور معرفی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: رودهن به عنوان یکی از چهار دانشگاه برتر کشور در حوزه پژوهش از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شده است.

علیرضا ایرانبخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم با تلاش پژوهشگران این دانشگاه به دست آمده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن سه قرارداد برون دانشگاهی با مرکز تحقیقاتی رویان، وزارت دفاع و دانشگاه صنعتی مالک اشتر منعقد کرد که این مهم طی 29 سال از قدمت این مرکز علمی بی سابقه است.

ایرانبخش، تبدیل رودهن به شهری دانشگاهی را یکی از دغدغه های خود و مجموعه تحت مدیریتش برشمرد و افزود: "تیلبرگ"، شهری مشهور در اروپا محسوب نمی شود، اما دانشگاه تیلبرگ هلند یکی از مراکز علمی مشهور جهانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: طی پیگیری های به عمل آمده قرار است این مهم در رودهن نیز مشابه سازی شود، خوشبختانه همکاری بسیار خوبی میان مسئولان دانشگاه با بخشدار رودهن، شهردار این شهر و اعضای شورای اسلامی وجود دارد که در صورت تداوم آن و حل مسئله زمین مورد نیاز برای راه اندازی "شهر دانایی" این مهم محقق می شود.

وی ادامه داد: عقد قرارداد با نهادها و سازمان های مختلف نظیر سازمان نظام روانشناسی، نیروی انتظامی شرق استان تهران و قوه قضاییه برای کمک علمی به این مجموعه ها از جمله برنامه هایی بود که طی ماه های اخیر صورت اجرایی به خود گرفته است.

ایرانبخش، در همین راستا پژوهشکده کاهش وقوع جرم در رودهن ایجاد می شود، همچنین پیش از این، پژوهشکده علوم رفتاری نیز در این دانشگاه شروع به کار کرده بود./ش ک


برچسب ها: دانشگاه ، رودهن ، پژوهشکده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.