سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اردوهای تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان

اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان پس از اعلام برنامه‌های کادر فنی آغاز شد تا ملی پوشان در هر دو رشته با برگزاری تمرینات پی در پی، خود را برای حضور در رقابتهای پیش رو آماده کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی جوانان فوتبال که از پنجم بهمن آغاز شده بود، فردا یازدهم بهمن به پایان خواهدرسید.

ملی پوشان در این اردو علاوه بر انجام تمرینات مداوم یک دیدار تدارکاتی با تیم لیگ برتری بزرگسالان شهرداری بم داشتند که این بازی با نتیجه هفت بر یک به سود شهرداری بم به پایان رسید.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان نیز از 12 بهمن به مدت سه روز و با حضور 18 بازیکن زیر نظر شهرزاد مظفر آغاز می شود. این اولین اردوی تدارکاتی ملی پوشان پس از رقابتهای جام جهانی کوچک فوتسال اسپانیا است که برگزار می شود.

لازم به ذکر است، پس از استعدادیابی از سوی مریم آزمون، اردوی انتخابی تیم ملی زیر 14 سال نیز در دو مرحله برگزار می شود تا برترین بازیکنان به اردوی اصلی تیم ملی راه یابند. اولین مرحله از اردوی انتخابی از 16 تا 18 بهمن برگزار می شود و مرحله دوم انتخابی اردوی تیم ملی نونهالان از 19 تا 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان نیز از 26 بهمن آغاز و تا بیست و نهم ادامه خواهد داشت تا پرونده اردوهای تدارکاتی و انتخابی تیم های ملی فوتبال و فوتسال در ماه بهمن بسته شود.

اردوهای فوق در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.