سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیانی: تونی نمی‌تواند معجزه کند

هافبک تیم تراکتورسازی گفت: اگر قرار است تونی بیاید باید فصل بعد هم بماند چراکه در شرایط فعلی با باغ‌‌آبادی هم می‌توان کار را به پایان رساند.

مهدی کیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باغ‌آبادی مربی خوبی است، اما اگر مسئولان می‌خواهند تونی را بیاورند باید ابتدا در شرایط فعلی او هم نمی‌تواند معجزه کند و کارمان بسیار سخت است.

وی ادامه داد: تیم ما نیاز به روحیه دارد. بازی‌های حساسی داریم و شاید اگر کمی مشکلات مالی را برطرف کنند بشود روحیه گرفت و حداقل در جام حذفی موفق شد.

کیانی به رقابت سخت با فولاد در جام حذفی اشاره کرد و افزود: حریف سختی پیش روی ما قرار دارد 120دقیقه پرتوان مقابل پرسپولیس استادند. فولاد جدی‌ترین رقیب ما در جام جذفی خواهد بود. باید از آنها ترسید چراکه حساب شده و قدرتمند بازی می‌کنند.

هافبک تیم تراکتورسازی در پایان با اشاره به بازی آینده مقابل داماش اشاره و خاطرنشان کرد: داماش شرایط خوبی ندارد پس می‌خواهد ما را ببرد. آنها می‌دانند تیم ما به خاطر مسائل اخیر و حضور در مسابقات مختلف تحت فشار است و برای استفاده از این موضوع با تبریز می‌آیند ولی ما نباید در این مقطع جا بزنیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مسئولان ، مربی ، داماش ، هافبک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.