سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

حمایت از صنعتگران در پویایی اقتصاد موثر است

استاندار استان مرکزی گفت: حمایت از صنعتگران و صاحبان صنایع در پویایی و توسعه اقتصاد موثر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، مقیمی در جلسه انجمن مدیران صنایع در شرکت لاستیک پارس ساوه افزود: پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی در رفع موانع و مشکلات، حفظ اشتغال و افزایش کیفیت محصول های تولیدی موثر است.
وی با اشاره به این که توسعه بخش صنعت همواره از سوی دولتمردان مورد حمایت و توجه جدی قرار داشته است، اظهار امیدواری کرد که با رفع موانع پیش روی صنعت شاهد فعالیت بیش از پیش واحدهای صنعتی برای افزایش تولید و رونق اقتصاد کشور باشیم.
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز گفت: در جلسات مختلف برگزار شده با صاحبان صنایع این شهرستان، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش عمده مشکل آنان بوده است.
آزاد با اشاره به این که 612 واحد صنعتی در این شهرستان وجود دارد، افزود: حدود 400 واحد این شرکت ها در شهر صنعتی کاوه مستقر هستند.
وی از راه اندازی شعبه دوم تامین اجتماعی ساوه در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: زمان رسیدگی به مشکلات مردم و صنایع با راه اندازی این شعبه کاهش و زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم خواهد شد.
طرح طبقه بندی مشاغل، پرداخت حق انتفاع از زمین های صنعتی، مشکلات زیست محیطی، بدهی به اداره امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی و کمبود نقدینگی مهم ترین مشکلات مطرح شده از سوی برخی صاحبان صنایع در این جلسه بود./ش ک
/

برچسب ها: حمایت ، صنعتگران ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.