سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

درخشش شمشیربازان ساروی در لیگ سراسری کشور

دبیرهیئت شمشیربازی مازندران از درخشش شمشیربازان ساروی در لیگ سراسری کشور خبر داد.

مسعود رمضانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود در هفته دوم دهمین دوره لیگ سراسری شمشیربازی کشور در تهران شاهد درخشش شمشیربازان جوان ساروی در لیگ بودیم.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در تهران افزود: تیم هیئت شمشیربازی ساری در قسمت اسلحه اپه از 6 بازی خود موفق به کسب پنج پیروزی و تنها یک شکست شد و با 13 امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت.

دبیرهیئت شمشیربازی مازندران تصریح کرد: در اسلحه اپه تیم هیئت شمشیربازی ساری پس از تیم دانشگاه آزاد 16 امتیازی در رده دوم جای دارد و تیم برنا نیز با 12 امتیاز پس از ساری سوم است.

رمضانی در ادامه اذعان داشت: در بخش اسلحه فلوره نیز تیم هیئت شمشیربازی ساری پس از تیم های دانشگاه آزاد 12 امتیازی، اصفهان 10 امتیازی با هشت امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

وی تیم هیئت شمشیربازی ساری از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره عنوان کرد و افزود: در مجموعه امتیازات تا هفته دوم مسابقات سه اسلحه اپه، فلوره و سابر تیم هیئت شمشیربازی ساری با 30 امتیاز پس از تیم های دانشگاه آزاد 45 امتیازی و اصفهان 34 امتیاز در مکان سوم جای دارد.

رمضانی در پایان خاطر نشان کرد: تیم هیئت شمشیربازی ساری با کمترین هزینه در مسابقات لیگ سراسری کشور شرکت کرد و تمام شمشیربازان این تیم جوان و بومی هستند./ش ک

برچسب ها: لیگ ، کشور ، درخشش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.