سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

افزایش ذخیره میوه شب عید ایلام

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با بیان اینکه ذخیره میوه شب عید استان برای ایام نوروز در مقایسه با پارسال 60 درصد افزایش یافته است گفت: میوه ایام نوروز 93 بر اساس نیازسنجی بازار تامین شده و هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ علی مهدوی افزود: قرارداد خرید یک هزار و 300 تن میوه برای تنظیم بازار شب عید منعقد شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان ایلام یادآور شد: پارسال در ایام نوروز 800 تن سیب و پرتقال در انبارهای استان ذخیره سازی شده بود که این مقدار امسال با توجه به نیازسنجی و برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها با افزایش 60 درصدی به یک هزار و 300 تن افزایش یافته است.
مهدوی تاکید کرد: 500 تن سیب از باغداران استان آذربایجان غربی و 800 تن پرتغال تامسون محصول باغ های استان مازندران تاکنون خریداری و در انبارها ذخیره شده است.
وی ادامه داد: این میوه ها به تناسب نیاز و تقاضای مشتریان در ایام اجرای طرح نظارتی پایان سال به بازارهای استان عرضه خواهند شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  ایلام اضافه کرد: به منظور تامین میوه با کیفیت و کسب رضایت مصرف کنندگان در ایام پایانی سال و نوروز 93، به همراه مباشران طرف قرارداد، دو نفر از کارشناسان این سازمان نیز در محل سفارش خرید حاضر و نظارت و بازرسی کامل را بر میوه خریداری شده اعمال می کنند.
مهدوی در پایان تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی، برگزاری نمایشگاه های بهاره در تمامی شهرستان ها با هدف کنترل قیمت ها و راه اندازی گشت های مشترک را از سایر برنامه های این سازمان برای کنترل و تنظیم بازار عنوان کرد./ش ک
 
 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: افزایش ، ذخیره میوه ، شب عد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.