سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

در نیمی از روستاهای دماوندطرح های هادی اجرایی می شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: در نیمی از روستاهای شهرستان دماوند طرح های هادی اجرایی می شود.

غلامحسین خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: طبق برنامه های مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، طرح های هادی روستایی در سه محور کلی کارشناسی، تهیه طرح و اجرا دنبال می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه امور مربوط به تهیه طرح های هادی روستایی در خصوص مناطق روستایی دارای جمعیت بیش از 20 خانوار شهرستان دماوند طبق مفاد برنامه پنجم انجام شده است.

خانی اضافه کرد: طرح های هادی روستایی در سرفصل امور اجرایی نیز در این شهرستان و سایر نقاط استان تهران در حال پیگیری است، این مهم از طریق اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان در اختیار فرمانداران شهرستان ها قرار می گیرد تا به پروژه های یاد شده اختصاص یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران ، تعیین محدوده برای روستاهای دارای جمعیت کمتر از 20 خانوار را نیز در ردیف وظایف ذاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مناطق روستایی از این دست با استفاده از تعیین محدوده می تواند امور خود را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: از آنجایی که طرح هادی تهیه شده در اصل شناسنامه یک روستا قلمداد می شود، دهیاران باید بر اساس آن نسبت به صدور پروانه های ساخت و ساز اقدام کنند.

خانی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران بر اساس وظایف ذاتی خود خدمت به روستا و روستایی را افتخاری بزرگ می داند و بدان می بالد./ش ک


برچسب ها: روستا ، دماوند ، طرح هادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.