سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله شماری از شهرک نشینان به روستایی فلسطینی

یکی از ناظران شبکه فرانس 24 تصاویری از تهاجم گروهی از صهیونیستیهای شهرک نشین تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی به یکی از روستاهای فلسطینی منتشر کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس24 ؛ ساریت میکائیلی  از سازمان غیردولتی بت سلم گفت این تصاویر ویدئویی را یک خبرنگار فلسطینی به نام اسامه صفدی تهیه کرده است. 

در این تصاویر می توان شماری از شهرک نشینان را مشاهده کرد که به سمت روستای همسایه خود می روند. آنان چهره های خود را پوشانده اند و شماری از سربازان و محافظان شهرک آنان را همراهی  می کنند.

شهرک نشینان به یک مخزن آب در حال احداث حمله کردند و به سمت خانه های فلسطینیان و یک مدرسه سنگ پرانی کردند.

وی ادامه داد پس از پنجاه دقیقه شهرک نشینان  از روستا دور شدند.  این خشونتی راهبردی است که هدف از آن دور کردن فلسطینیان از برخی روستاهای نزدیک شهرکها و راندن آنها از زمینهای زراعی است. بسیار مهم است که خاطرنشان شود سربازان برای جلوگیری از این حمله هیچ کاری نکردند.

تنها زمانی که آنان مداخله کردند زمانی بود که جوانان روستایی نیز به سنگ پرانی روی آوردند. سربازان با گاز اشک آور جوانان را دور کردند. نیروهای امنیتی اسرائیل و ارتش، تنها نهاد حفظ امنیت در این ناحیه هستند زیرا نیروهای پلیس فلسطین حق ندارند در این نواحی مداخله کنند. واضح است که ارتش در بین این شهرکها حضور دارد و روابطی تنگاتنگی با شهرک نشینان دارد. 

سربازان اغلب خودشان شهرک نشین هستند و بسیاری از آنان از این شهرک نشینان حمایت می کنند.



انتهای پیام / 
برچسب ها: شهرک ، حمله ، اسرائیل ، فلسطین ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.