سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام همدردی وزیر کشور خطاب به بازماندگان حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری

عبدالرضا رحمانی فضلی طی پیامی از بازماندگان حادثه دلخراش و تأثربرانگیز آتش سوزی دلجویی کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی طی پیامی از بازماندگان حادثه دلخراش و تأثربرانگیز آتش سوزی دلجویی کرد.

متن کامل پیام ابراز همدری عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به بازماندگان حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری تهران بدین شرح است:

حادثه دلخراش و تأثربرانگیز آتش سوزی خیابان جمهوری تهران که باعث درگذشت دو هموطن زحمتکش و خدوم شد باری از غم و اندوه بر پیکر جامعه وارد کرد و علاوه بر داغدارکردن دو خانواده ، خاطر عموم مردم را متأثر ساخت . آنچه بر این غم می افزاید قضاوت هایی است که فارغ از دید کارشناسی و فنی به جنبه های عاطفی این سانحه دلخراش دامن می زند که نه تنها از آلام و مصائب بازماندگان نمی کاهد که بر اثر القائات ناصحیح ، تصورهای نادرست و غیر واقعی از حقیقت به وجود می آورد .

بی شک این حادثه نمی تواند زحمات و ایثارگری های آتش نشانان جان بر کف را متاثر از خود سازد ، فداکارانی که در سخت ترین لحظات و زیر بار سهمگین ترین شرایط بدون آنکه نگاهی به دنیای خویش داشته باشند نجات جان هم نوع خود را بر عافیت و راحتی خویش رجحان و برتری می دهند. آتش نشانان پاسداران صیانت از آرامش و آسودگی مردم هستند که خاطره رشادت های آنها هیچگاه از خاطره مردم محو نخواهد شد .

ضایعه دردناک خیابان جمهوری که منجر به درگذشت دو خواهر محترمه و زحمتکش گردید باید در فضایی کاملاً کارشناسی و حرفه ای و با جمیع جهات علل و عوامل بروز آتش سوزی و سانحه مورد بررسی قرار گیرد و از همه رسانه ها و اصحاب فکر می خواهم با قلم خود التیام بخش بازماندگان این حادثه و حامیان و مدافعان رشادت و ایثارگری ستودنی آتش نشانانی باشند که رشادت و تبحر آنها در این حادثه باعث شد تا جان چند نفر دیگر از هموطنان نجات داده شود .

مردم آگاه و نوعدوست میهنمان نیز اطمینان داشته باشند مراجع ذیصلاح با قاطعیت و صلابت به بررسی تمامی ابعاد این حادثه خواهند پرداخت و فارغ از هرگونه فضاسازی و القائات به وظایف خود عمل خواهند نمود .

عبدالرضا رحمانی فضلی

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.