سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براندون راجرز:

نشان دادیم تا چه اندازه هجومی هستیم/امسال به لیگ قهرمانان راه می‌یابیم

براندون راجرز سرمربی لیورپول نشان داده ایم تا چه اندازه می‌توانیم هجومی باشیم و می‌توانیم جزء تیم‌های حاضر لیگ قهرمانان باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وبه نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال: به دنبال برگزاری هفته 23 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دربی لیورپول، تیم اورتون به مصاف تیم لیورپول رفت که در نهایت در یک بازی حساس و جذاب سرخ‌پوشان لیورپول با دو گل استوریچ یک گل سوارز واستیون جرارد بازی را 4 بر صفر به سود خود پایان بردنند وبرنده دربی لیورپول شدند.

براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: به نظر من تمام پیروز‌ی‌های بسیار مهم است واز اهمیت بالایی برخوردار است، اما پیروزی در برابر رقیب بزرگی مانند اورتون در داربی از لحاظ روانی بسیار مهم وتاثیر گذار است و بازگرداندن روحیه اعتماد به نفس تیم تاثیر گذار است.

سعی می‌کنیم بازی‌های آینده‌مان را به همین نحوه و شکل ادامه دهیم. بر روی هر مسابقه تمرکز می‌کنیم و به صورت هجومی ظاهر می‌شویم.

من فکر می‌کنم ما در طول فصل نشان داده‌ایم که تا چه اندازه خوب هستیم و قصد داریم جایگاهمان را در میان 4 تیم شرکت کننده در لیگ قهرمانان حفظ کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: راجرز ، هجومی ، لیورپول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.