سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

لزوم اخلاق مداری مربیان تیم‌های لیگ بر‌تر قم

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: مربیان تیم‌های لیگ بر‌تر قم باید اخلاق مدار باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کریم بهرامی درباره مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم اظهار کرد: سطح کیفی مسابقات لیگ بر‌تر راضی کننده است و به استثنای یکی دو تیم، سایر تیم‌ها از نظر فنی نمایش خوبی داشته‌اند و به ارتقای کیفی مسابقات کمک کرده‌اند.

وی گفت: از بعد اخلاقی از لیگ بر‌تر راضی نیستم و در این میان، بازیکنان را مقصر نمی‌دانم، فکر می‌کنم بخش اعظم این مشکلات متوجه نیمکت تیم هاست و مربیان تیم‌های لیگ بر‌تر قم باید اخلاق مدار باشند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: از مربیان و کادر فنی باشگاه‌ها می‌خواهم در حین برگزاری مسابقات خویشتن داری کنند چنان که وقتی یک مربی لب به اعتراض نامعقولی می‌گشاید بر تیم خود و در نتیجه جو روانی مسابقه اثر می‌گذارد و زمینه را برای متشنج کردن بازی فراهم می‌کند.

بهرامی بیان کرد: اعتراض مربیان همیشه در فوتبال وجود داشته اما این اعتراض باید معقول و توام با احترام باشد و به روح مسابقه لطمه نزند و طبیعی است که وقتی حواشی کنار زمین زیاد باشد بازیکنان نیز بسیار راحت‌تر کنترل خود را از دست می‌دهند.

وی درباره اشتباه عجیب داور یکی از مسابقات لیگ بر‌تر درباره دادن دو کارت زرد به یک بازیکن و اخراج نشدن او ابراز کرد: داور به اشتباهش اعتراف کرد که همین اعتراف به اشتباه ‏، شهامت وی را می‌رساند اما با توجه به این اشتباه و نقض قانون مسابقه و اینکه کمک داور نیز کارت زرد دوم را به وی گوشزد کرده، با نامبرده برخورد می‌شود.

وی افزود: در رده سنی امید فوتسال نیز همه ساله تیم فوتسال امید صبای قم در مسابقات فوتسال امیدهای کشور شرکت می‌کرد که با توجه به انتقال امتیاز بزرگسالان صبا به تیم ماهان تندیس، باید منتظر حضور امید ماهان تندیس در این رقابت‌ها باشیم.

برچسب ها: قم ، هیئت ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.