سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

لزوم مصون ماندن حوزه حقوق بشر از آلودگی‌های سیاسی

رئیس هیئت امنای دفتر منطقه شمال‌غرب کمیسیون حقوق بشر اسلامی گفت: مصون داشتن حوزه حقوق بشر از آلودگی‌های سیاسی بهترین خدمت به این مجموعه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،به نقل از روابط عمومی دفتر منطقه هفت کمیسیون حقوق بشر اسلامی، حجت‌الاسلام مالک‌ اژدر شریفی در جلسه کمیته اجرایی هیئت امنای دفتر منطقه شمال‌غرب کمیسیون حقوق بشر اسلامی ضمن تشکر از دبیرخانه دفتر منطقه هفت به دلیل اجرای مصوبات هیئت امنای کمیسیون افزود: خدمت به بشر و انسان‌ها عبادت بوده و در پنج سال گذشته مجموعه اقدامات بسیار با ارزشی در زمینه تبیین و فرهنگ‌سازی مبحث حقوق بشر در کمیسیون حقوق بشر اسلامی صورت گرفته که شایسته است این اقدامات پیگیری شود.

وی افزود: کمیسیون حقوق بشر اسلامی باید براساس ارزش‌های ذاتی و معنوی خودش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیئت امنای دفتر منطقه شمال‌غرب کمیسیون حقوق بشر اسلامی از برنامه‌ها و اقداماتی که در این دفتر در جریان است، اظهار خرسندی کرده و گفت: در انتخاب اعضا نباید به نگاه‌های سیاسی افراد توجهی کرده و با نگاه صرفاً حقوقی، صاحبان همه افکار و ایده‌ها که اساس مبانی اسلام و انقلاب را باور دارند در جمع هیئت امنای این دفتر حضور یابند.

دبیر منطقه هفت کمیسیون حقوق بشر اسلامی نیز در این جلسه از برگزاری پیش‌نشست همایش ملی تحریم‌های بین‌المللی و حقوق بشر در تبریز خبر داد و افزود: همایش « وکالت و حقوق شهروندی» با مشارکت اداره کل ثبت اسناد و کانون وکلا نیز از دیگر برنامه‌های این دفتر همزمان با روز وکیل در اسفندماه خواهد بود.

وحید کاظم‌زاده برگزاری سه نشست مجزا با عناوین مختلف در حوزه پیشگیری از جرم با همکاری معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان و مشارکت در برگزاری همایش سلامت روانی و تحکیم خانواده با همکاری کمیته امداد امام استان را از دیگر برنامه‌های پیش روی این دفتر عنوان کرد و گفت: برنامه بازدید همیاران حقوق بشر از شیرخوارگاه‌های امید و احسان تبریز و حضور همیاران حقوق بشر در مراسم غبارروبی مزار شهدای انقلاب از جمله برنامه‌های این دفتر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه دکتر رضا مسعودی‌فر، دکتر صادق ملکی و بهجت حسنلو به جمع هیئت اجرایی این دفتر پیوسته‌اند افزود: با افزوده شدن تعداد دیگری عضو جدید، تعداد اعضای هیئت امنای کمیسیون حقوق بشر اسلامی به عدد 50 رسید.
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: حقوق ، بشر ، آلودگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.