سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حضور 15 نونهال و نوجوان قمی در مسابقات شنای قهرمانی کشور

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از رقابت 15 شناگر قمی در دو رده سنی پیکارهای شنا پسران قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مسعود حسین ‌جمال اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های شنا قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود، برترین‌های مسابقات استانی را به این پیکارها به میزبانی شیراز اعزام کرده‌‌ایم.

وی ادامه داد: رقابت‌های شنا قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و نیز انتخاب برترین‌ها برای دعوت به تیم ملی، با حضور شناگران رده‌های سنی مختلف به میزبانی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان فارس برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم تصریح کرد: ما زمان‌ برگزاری رقابت‌های شنا انتخابی استان قم را نزدیک به مسابقات قهرمانی کشور قرار دادیم تا برترین‌ها را به موقع شناسایی کرده و به رقابت‌های شنا قهرمانی کشور اعزام کنیم.

وی عنوان داشت: مسابقات شنای قهرمانی کشور در رده سنی 11 تا 12 سال و 13 تا 14 سال در استخر انقلاب شیراز آغاز شده است و طی آن شناگران شرکت‌کننده از استان‌های مختلف از جمله استان قم، در مواد مختلف به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت.

حسین‌جمال اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم اعزامی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم با دو تیم متشکل از 15 شناگر، دو مربی که هر کدام مسئولیت یک تیم را بر عهده دارند و یک سرپرست به شیراز اعزام شده و امیدواریم که با دست پر و کسب مدال از این رقابت‌ها باز گردند.

وی اظهار داشت: همچنین در ترکیب تیم 13 تا 14 سال مرتضی رعیت‌پور، محمدامین نادری، صدرا شکوری، حسین مشهدی، محسن مریخی، جمشید محمدجمشیدی، سید علی موسوی و محمدحسین عباس‌نیا در این پیکارها با حریفان خود به رقابت می‌پردازند./ش

برچسب ها: قم ، حضور ، مسابقه ، شنا ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.