سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به هلاکت رسیدن شمار زيادی از تروريست‌ها در حومه حمص سوريه

تعداد زیادی از افراد مسلح تروریست، که بیشتر آنان غیر سوری بودند، در حملات ارتش سوریه در حومه حمص به هلاکت رسیدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ، ارتش سوریه به روستای "زاره" و مزارع اطراف شهر تلکلخ در استان حمص وارد شد و همه اعضای چند باند تروریستی در حملات ارتش به هلاکت رسیدند که بیشتر آنان از ملیت های غیر سوری است.

"محمد عریان" از عربستان ، "عبد السلام موسی" و "عبد الفتاح اصطیف" از تونس  ، "بلال عصا"ف و "صالح شعار" و "مجید المصری" و "ابراهیم الخشان" و "مهند صور" از لبنان و ابو قتاده از اتباع لیبی از جمله کشته شدگان بودند.
معین درغام خبرنگار شبکه سوریه در گزارشی اختصاصی گفت : نیروهای ارتش  با حمله به مخفیگاه های تروریست ها در روستای زاره و مزارع اطراف تلکلخ تعدادی از آنها را منهدم کردند.

یکی از نیروهای ارتش گفت:« پیشروی ارتش به ویژه در منطقه مزارع زاره بسیار خوب بوده است. منطقه البرج که یکی از مخفیگاههای افراد مسلح است به محاصره درآمد. تعداد زیادی از مقرها و سنگرها و خاکریزهای تروریستها در این منطقه قرار دارد.»

یکی دیگر از نیروهای ارتش گفت :« منطقه زاره مملو از عناصر سلفی است. از چندین محور به تروریستها حمله شده است. شمار زیادی از تروریستها به هلاکت رسیدند. مهمترین آنها نیز ابو قتاده فرمانده لیبیایی سلفی‌هاست و همه اعضای چند گروه تروریستی کشته شدند.»

انتهای پیام/
برچسب ها: سوریه ، کشتن ، تروریست ، ارتش ، حمص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.