سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

رقابت‌های اسکیت قهرمانی کشور در مازندران

رئیس هیئت اسکیت مازندران از میزبانی بابلسر از رقابت‌های اسکیت فری‌استایل قهرمانی دستجات آزاد کشور از اول اسفند ماه امسال خبر داد.

حسین خیری‌نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ساری با اعلام اینکه میزبانی هشتمین دوره مسابقات اسکیت فری‌استایل قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان به مازندران سپرده شد، از رشد و پیشرفت این رشته پرطرفدار و مهیج ورزشی در این استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اسکیت‌سواران مازندرانی در هفت دوره گذشته این مسابقات از سه دوره میزبانی داشتند، گفت: این رقابت‌ها که از اول اسفند ماه امسال به مدت چهار روز دنبال می‌شود، حکم انتخابی مرحله نخست تیم ملی اسکیت فری‌استایل را دارد.

وی از برنامه‌های جانبی قبل از آغاز این مسابقات را برپایی یک دوره کلاس داوری درجه سه فری‌استایل کشوری آقایان و بانوان در روزهای 29 و 30 بهمن ماه در بابلسر خبر داد و گفت: این مسابقات به میزبانی مازندران در شهرستان بابلسر انجام می‌شود.

به گفته خیری‌نیا فیروزجاه، روز نخست هشتمین دوره مسابقات اسکیت فری استایل قهرمانی کشور با رقابت رشته اسپید اسلالوم دختران کار خود را آغاز کرده و روزهای بعد آن نیز رویارویی پسران اسکیت‌سوار کشور در این رشته پیگیری می‌شود.

این مسئول همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش از برگزاری اردوی تیم اسکیت نونهالان منطقه پنج کشور خبر داد و گفت: این اردو با حضور منتخبان اسکیت‌سوار پسر و دختر در ساری برگزار شد.

وی ابراز امیدواری کرد: طی مراحل گذشته در رده‌های مختلف تیم ملی اسکیت‌سواران مازندرانی خوش درخشیدند و امید داریم در ترکیب تیم ملی آینده کشورمان نیز شاهد حضور اسکیت‌سواران این استان شمالی کشور باشیم.

خیری‌نیا با تاکید بر اینکه تیم‌های نونهالان دختر و پسر اسکیت‌سوار مازندران در رقابت‌های منطقه پنج کشور مقام اول و دوم را کسب کردند، گفت: این اسکیت‌سواران با اردوهای آماده‌سازی خود را برای مسابقات کشوری که به میزبانی استان خراسان رضوی بیست و دوم و بیست و سوم اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام /ز

برچسب ها: اسکیت ، مازندران ، قهرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.