سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

همراه بودن تهدید دشمنان با پاسخ کوبنده

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: دشمنان بدانند هرگونه تهدیدی علیه مقدسات اسلام و ایران با پاسخ کوبنده بسیج روبه‌رو می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رضا فقیهی در مراسم بازدید و سرکشی از عملکرد ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم، به تبیین نقش مهم و کلیدی این ناحیه بسیج در تامین امنیت منطقه پردیسان پرداخت و اظهار داشت: حضور بسیج در منطقه پردیسان موجب بیمه شدن این منطقه از شر وجود اشرار خواهد بود.

وی آمادگی‌های رزمی را مهمترین اولویت در بسیج دانست و بیان کرد: دشمنان بدانند هرگونه تهدیدی علیه مقدسات اسلام و ایران با پاسخ کوبنده بسیج روبه رو خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر کیفی سازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین، تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اقتصاد مقاومتی را تسریع در رسیدن به هدف اصلی، یعنی آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت حجت(عج) دانست و بیان کرد: همه عواملی که در بسیج بر آن تاکید می‌شود هدفی جز عزت و عظمت کشور و نظام را دنبال نمی‌کند.

فقیهی هرگونه خدشه به شعار اصیل نظام که استقلال، آزادی و جموری اسلامی است را با پاسخ کوبنده بسیج همراه دانست و افزود: درخت انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و همین امر موجب عزت و عظمت روزافزون این کشور شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم وجود رهبری در جامعه را یکی از مهمترین عوامل پیروزی بر دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با بصیرت، درایت و رهنمودهایشان جامعه را به سویی برده‌اند که تمام جهان به این جایگاه غبطه می‌خورند.

وی خروجی حلقه‌های شجره طیبه صالحین را نیروی تراز اول برای انقلاب دانست و ابراز کرد: سازماندهی حلقه‌های شجره طیبه صالحین هدفی جز تربیت نیروهای متعهد، متخصص و مومن برای خدمت به جمهوری اسلامی دنبال نمی‌کند./ز

برچسب ها: قم ، تهدید ، دشمن ، پاسخ ، کوبنده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.