سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز قبرستان بقيِع برروي زائران بسته شد

به دنبال بارش شديد باران روز گذشته در شهر مدينه و جمع شدن آب باران در معابر عمومي و خيابان ها، مسوولان حرم نبوي و قبرستان بقيِع مانع ورود زائران به اين قبرستان شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  از پايگاه اطلاع رساني حج، بارش شديد و كم سابقه باران، اين رحمت الهي در كشور عربستان و به ويژه مدينه منوره موجب خوشحالي زائران و اهالي اين شهر شد.
 
شدت بارش باران به گونه اي بود كه به گفته برخي از زائران يادآور باران سيل آساي چندين سال پيش در مكه مكرمه و در موسم حج بود.
 
در پي بارش رحمت الهي در شهر مدينه كه موجب مطبوع و بهاري شدن هوا براي زائران حرم نبوي و ساكنان اين شهر شده خوشحالي مردم را نيز به دنبال داشته و اهالي از آن به عنوان باران كم سابقه ياد مي‌كنند.
 
در اثر بارش باران كه باعث تجميع آب در خيابان‌ها و معابر عمومي و پياده رو‌ها گرديده، صبح امروز چهارشنبه ۹ بهمن ماه درهاي قبرستان بقيع برروي زائران بسته شد و اجازه ورود آنان به اين قبرستان شريف داه نشد.
 
گفتني است همه روزه زائران ايراني و غيرايراني بعد از نماز صبح اجازه ورود به قبرستان بقيع در جوار حرم شريف و مطهر نبوي را مي‌يافتند تا چند ساعتي به خاندان رسول خدا (ص) و ائمه مظلوم بقيع عرض ارداتي داشته باشند.
 
هم اكنون هواي مدينه نيمه ابري و گاه تمام ابري و بهاري است كه در هواي معمولا گرم اين شهر اتفاقي خوشايند و مورد خواست و رضايت زائران مي‌باشد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: قبرستان ، بقیع ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.