سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

مشکل کیفیت مسکن مهر به مجریان و پیمانکاران بر می گردد

در صورت هرگونه بی دقتی در مراحل اجرایی مجتمع‌های مسکن مهرو استفاده از مصالح بی کیفیت پیمانکار ملزم به جبران می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برای طراحی پروژه مسکن مهر از مهندسین و مشاورین صاحب صلاحیت استفاده شده است گفت: مهندسین ناظر باید کنترل لازم را انجام می دادند و در صورتی که در این حوزه کار ضعیفی ارائه شده است، به حتم به مجری و پیمانکار، مربوط خواهد بود و آنان مکلف به جبران خسارت و کاستی موجود هستند.

پژمان تامین نیاز مسکن اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را حساس دانست و تصریح کرد: تامین نیاز مالی برای مسکن این قشر از نکات قابل توجه است که باید با دقت انجام شود.

وی با اشاره به طرح جامع مسکن کشور ادامه داد: بخشی از این برنامه جامع به بحث مسکن اقشار کم درآمد و دهک های پائین برمی گردد که این طرح به عنوان طرح جامع مسکن در کشور در دست مطالعه و به روز آوری اطلاعات است.

معاون وزیر راه و شهرسازی  تصریح کرد : این مسکن فقط برای اقشار ضعیف و کم درآمد نبوده و باید طرحی برای خانه دار کردن سه دهک پایین جامعه باشد.

پزمان بر لزوم انجام مطالعات همه جانبه برای این طرح تاکید کرد و لازمه ارائه گزارش به دولت را برآورد کامل هزینه ها برای اجرای آن خواند.

 وی  با اشاره یه اینکه 573هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر خانوار نیمه تمام هستند بر لزوم برخوردار شدن مسکن های مهر ساخته شده در کشور از زیرساخت های شهری تاکید کرد .

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حوزه زیر ساخت های مسکن مهر هر بخش متولی خاص خود را دارد، تامین آب، برق و فاضلاب مسکن را وزارت نیرو و گاز را وزارت نفت برشمرد.

پژمان با بیان اینکه  پروژه‌هایی که در قالب مسکن مهر احداث می‌شود باید بتواند نیازهای مردم را تامین کند  خاطر نشان کرد : این وزارتخانه در تامین زمین کافی و مناسب برای احداث مدرسه، درمانگاه، و مسجد همکاری لازم را با دستگاه های متولی خواهد داشت./ش ک

 

برچسب ها: کیفیت ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.