سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تفکر مصرف‌زدگی باید از جامعه اسلامی زدوده شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: تفکر مصرف‌زدگی باید از جامعه اسلامی زدوده شود چرا که حماسه اقتصادی در سایه این رویکرد شکل می‌گیرد.

مریم دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با بیان اینکه خانواده‌های ایرانی به سمت مصرف بی‌رویه و اتلاف منابع در اختیار خود حرکت می‌کنند، اظهار داشت: خانواده‌ها باید در راستای ریشه‌کن کردن این تفکر گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای بالا بردن سطح زندگی گام برداشته شود، افزود: حمایت از تولید ملی باید سرلوحه زندگی، فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی قرار بگیرد چرا که در این صورت حماسه اقتصادی و سیاسی موردنظر مقام معظم رهبری در زوایای مختلف کشورمان رنگ تحقق به خود می‌گیرد.

دهقان با اشاره به اینکه افزایش جمعیت ایران اسلامی یکی از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری قلمداد می‌شود، ادامه داد: باید از رهگذر تسهیل شرایط ازدواج جوانان را به سمت و سوی تشکیل خانواده سوق دهیم، تا به دنبال آن سیاست‌های تعریف شده در این حوزه نیز عملیاتی شده، نسلی انقلابی در دامان مادرانی متعهد برای مقابله با صهیونیسم بین‌الملل تربیت شود.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اظهار به اینکه ایران اسلامی در طول چند سال گذشته از نظر علمی رشد قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: اخباری ناامیدکننده پیرامون مهاجرت نخبگان منتشر می‌کنند، ولی رشد علمی کشور نشان‌دهنده وجود و فعالیت جوانان دانشمند در این مرز و بوم است./ز

برچسب ها: مصرف زدگی ، جامعه ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.