سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظرسنجی اینترنتی سی و دومین جشنواره فیلم فجر

نظرسنجی اینترنتی سی و دومین جشنواره فیلم فجر همزمان با نمایش فیلم ها در روز 12 بهمن ماه در سایت بانک اطلاعات هنرمندان ایران آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران نظرسنجی اینترنتی سی و دومین جشنواره فیلم فجر همزمان با نمایش فیلم ها در روز 12 بهمن ماه در سایت بانک اطلاعات هنرمندان ایران آغاز خواهد شد.

این نظرسنجی به آدرس اینترنتی www.artdata.ir/poll از هم اکنون در دسترس است و در دو بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلم های اول برگزار می شود. برای انجام نظرسنجی لازم است یک ایمیل معتبر وارد گردد که پس از ثبت نمودن ایمیل یک رمز به همان ایمیل ارسال می شود. کاربران با همین ایمیل و رمز مخصوص می توانند به دفعات در روزهای مختلف جشنواره وارد بخش نظرسنجی شوند و به فیلم مورد نظر رای دهند. لازم به ذکر است که هر کاربر فقط می تواند یک بار به فیلم مورد نظر خود رای بدهد و این رای غیر قابل برگشت است. پس مهم است که این آرا با دقت انتخاب شود. انتخاب آرا به صورت 5 گزینه ای است که به ترتیب 5 ستاره(4 امتیاز و عالی)، 4 ستاره(3 امتیاز و خوب)، 3 ستاره(2 امتیاز ومتوسط)، 2ستاره(1 امتیاز و ضعیف) و 1 ستاره(صفر امتیاز و بد) ثبت می شود.

در این نظرسنجی تعداد رای دهنده و امتیازات بصورت نمودار لحظه ای نمایش داده می شود.

کاربران و اعضای "بانک اطلاعات هنرمندان ایران" نیازی به ثبت ایمیل جدید ندارند و با همان نام کاربری و رمز عبور می توانند رای خود را ثبت نمایند.

لینک نظرسنجی اینترنتی سی و دومین جشنواره فیلم فجر


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.