سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

ضرورت ایجاد تحول در سیستم اداری به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: ایجاد تحولات در سیستم اداری نیازمند این است که موازی با پیشرفت در تکنولوژی، مسئولین نیز همت مضاعفی به خرج د هند و امور مردم را با سرعت بیشتری پیگیری کنند.

"حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با دفتر خدمات الکترونیک قضایی اظهار داشت: به موجب خدمات الکترونیک قضایی، ثبت و آغاز رسیدگی به برخی دعاوی با هدف تسهیل امور قضایی مردم، به دفاتر قضایی سپرده شده است.

وی ادامه داد: دفتر خدمات الکترونیک قضایی در پیشرفت و سرعت رسیدگی به امور قضایی مردم، مؤثر و مانع از صرف وقت و انرژی زیاد در امور دادرسی می‌شود.

رهبر با بیان اینکه برخی مواقع با وجود تحولات در سیستم اداری و وجود تکنولوژی پیشرفته، پرونده‌ها در پیچ و خم اداری می‌ماند، افزود: ایجاد تحولات در سیستم اداری نیازمند این است که موازی با پیشرفت در تکنولوژی، مسئولین نیز همت مضاعفی به خرج د هند و امور مردم را با سرعت بیشتری پیگیری کنند.
 
عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم در پایان خاطرنشان کرد: رکن اصلی در تسریع امور رسیدگی به پرونده‌های قضایی علاوه بر  ایجاد تحولات اداری، آموزش و فرهنگسازی در این زمینه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.