سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

توافق نهایی مدیر عامل تراکتورسازی تبریز با تونی اولیورا

تونی اولیویرا پرتغالی با مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی به تواق نهایی رسیده است و قرار است روز جمعه با حضور در تبریز بازی تیمش با داماش را از نزدیک ببیند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی استان بعد از کش و قوس های فراوان برای تعیین سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی، خبرها حاکی از توافق نهایی مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا مربی فصل قبل تراکتورسازان به توافق رسیده است و برای آمدن وی به تبریز هم بلیط تهیه شده است.

اولیویرا روز پنجشنبه به ترکیه می آید و روز جمعه استانبول را به مقصد تبریز ترک می کند تا بازی روز جمعه تیمش با داماش را از نزدیک دیده و در بازی حساس جام حذفی مقابل فولاد روی نیمکت خواهد نشست.

جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که سعی می‌کند تونی را روز جمعه در بازی تراکتور با داماش روی نیمکت تراکتور بنشاند.

وی گفت: صحبت‌های نهایی را با تونی انجام داده و تمهیدات لازم را جهت آمدن تونی به تبریز مهیا کرده‌‌ایم، صبح امروز بلیط هواپیمای ایشان را ارسال خواهند کرد، برابر برنامه تنظیمی سعی می‌شود تونی روز پنجشنبه در تبریز حضور یابد تا به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتورسازان بنشیند.

نظمی همچنین با اشاره به اهمیت این بازی اظهار داشت: پیروزی تراکتور در این مسابقه موجب اوج گرفتن تیم شده و پشتوانه محکمی برای حضور در مقابل تیم فولاد خوزستان در جام حذفی خواهد بود، لذا از هواداران درخواست می‌نماییم به صورت انبوه و پرشمار در بازی جمعه مقابل داماش گیلان حضور یافته و تیم را یکپارچه تشویق نمایند./ش

برچسب ها: مدیر ، عامل ، تراکتورسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.