سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد شهرداری منطقه 12 در دی ماه سال 92 در سامانه 137

مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12، از عملکرد شهرداری این منطقه دردی ماه سال 92 درسامانه 137 خبر داد.

حسین سعدی پور درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 4 هزار و 785 پیام شهروندان در دی ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 ارسال شده است. 

درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در دی ماه سال 92 به سامانه 137 این منطقه 97.53 درصد است. 

وی ادامه داد: آمار پیام ارسالی دی ماه سال 92 شهروندان به سامانه 137 در نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 در دی ماه سال 92 به سامانه 137 شامل ناحیه یک، 98.25 درصد ناحیه دو، 97.75 درصد ناحیه سه، 97.22 درصد ناحیه چهار، 97.79 درصد ناحیه پنج، 97.44 و ناحیه شش، 97.94 پیام است. 

وی تاکید کرد: آمار کل پیام‌های ارسالی شهروندان در دی ماه سال 91 به سامانه 137 منطقه 12 شامل 5 هزار و 561 پیام و درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری این منطقه 84.42 درصد است. 

766 پیام در سال 92 نسبت به سال گذشته کاهش و درصد رضایتمندی 14 درصد افزایش یافته است. 

سعدی پور در پایان افزود: فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان در دی ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل نظافت، لکه‌گیری آسفالت جمع‌آوری زباله و ضایعات و نوار حفاری طولی است. 

انتهای‌پیام/

برچسب ها: عملکرد ، سامانه ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.