سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاردين: پرونده سوءاستفاده از کودکان در يک مرکز خيريه در استراليا جنجال برانگيز شده است

اولين جلسه رسيدگی به پرونده سوء استفاده تکان‌دهنده از کودکان در يک مرکز خيريه مسيحي در دهه 60 و 70 در استراليا امروز برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردين ؛ در اولين جلسه استماع براي رسيدگي به پرونده سوء استفاده از کودکان در مراکز تحت سرپرستی"سپاه رستگاری" (يک نهاد خيريه بين المللي مسيحي)  در کوئينزلند استراليا در سالهای 1966 تا 77، شواهد تکان دهنده ای از نحوه رفتار با کودکان ارائه شد.

در روند تحقيق درباره عملکرد چهار مرکز تحت اداره "سپاه رستگاری" در "نيو ساوت ولز و کوئينزلند"،‌ شواهدی که به کميسيون سلطنتي تحقيق درباره سوءاستفاده از کودکان درباره تنبيه بدنی و سوء‌استفاده جنسی از آنها در آن مراکز ارائه می شود، از دلخراش ترين مواردی است که تاکنون در اين کميسيون بررسی شده است.

تغذيه کودکان با غذای دامها، زندانی شدن کودکان در قفس تا حتي دو هفته به عنوان تنبيه، شلاق زدن آنها در صورت سرپيچی از دستورات آزار دهنده، تجاوز جنسی و ضرب و جرح از جمله شواهد ارائه شده است.

در جلسه افتتاحيه رسيدگی دو هفته‌ای به اين پرونده که روز سه شنبه در سيدنی برگزار شد، سيمون بکت مشاور حقوقی اين کميسيون گفت، قرار است سيزده نفر شواهدی از سوء استفاده شديد در همه مراکز تحت کنترل "سپاه رستگاری" ارائه دهند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.