سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

برگزاری یادواره ملی شهید غازی در اصفهان

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) از برگزاری یادواره ملی شهید غازی و یکهزار و 86 شهید ورزشکار استان اصفهان در دهم بهمن خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، سردار غلامرضا سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های ملی و استانی شهدا از چهارسال پیش در دستور کار سپاه قرار گرفته است، افزود: هر سال شهدایی به عنوان شهیدان شاخص در رده های مختلف بسیج معرفی می شوند.
وی گفت: برگزاری یادواره استانی شهید ردانی پور ویژه قشر بسیج طلاب، یادواره ملی شهید شاهمرادی ویژه بسیج عشایر از برنامه های امسال بود.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: هدف از این یادواره ها معرفی این سرداران شهید و الگو سازی برای نسل جوان در اقشار مختلف بسیج است.
وی با بیان اینکه همه به قهرمانان ملی نیازمندیم، افزود: باید این الگوها به عنوان قهرمانانی ملی برای اقشار مردم معرفی شوند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تولید جریان فرهنگی در بین جامعه ورزشکاران کشور و تزریق آن به بدنه اجتماع را از اهداف دیگر این یادواره بیان کرد.
سردار سلیمانی اظهار کرد: یادواره ملی شهید حسن غازی و یکهزار و 86 شهید ورزشکار استان اصفهان در سالن یادواره های کوثر ارتش برگزار می شود.
وی گفت: در اجلاسیه این کنگره، سردار محمد رضا نقدی رییس بسیج مستضعفین سخنرانی خواهد کرد.
وی افزود: تهیه کتاب شقایق عاشق به همت نشر ستارگان درخشان، طراحی تئاتری از زندگی این شهید و تولید چند محصول فرهنگی دیگر از برنامه های جنبی این یادواره است.
سردار سلیمانی اظهار کرد: اولین سالن تیراندازی استاندارد با سلاح های جنگی به همین مناسبت در دهم بهمن در دهکده دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینکه اصفهان فاقد میدان تراپ ( اهداف پروازی) است، گفت: همچنین در این روز کلنگ میدان تراپ در اصفهان به زمین زده خواهد شد و به سرعت تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با اشاره به ساخت 300 سوله ورزشی در استان گفت: تعدادی از این سوله ها در هفته بسیج افتتاح شد و چند سوله دیگر در دهه فجر افتتاح می شود که مجموع آنها به 180 سوله می رسد.
وی خاطر نشان کرد: 120 سوله ورزشی دیگر نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد و تا آخر فروردین 93 کل 300 سوله 9دی و صالحین بسیج به بهره برداری خواهد رسید.
مسوول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان نیز با بیان اینکه در کشور چهارهزار و 300 شهید ورزشکار وجود دارد، گفت: اصفهان با یکهزار و 86 شهید بالاترین میزان شهدای ورزشکار را به خود اختصاص داده است.
سرهنگ پاسدار مهدی اسدی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره ملی شهید غازی و یک هزار و 86شهید ورزشکار استان اصفهان، گفت: بیشترین تعداد سردار شهید ورزشکار نیز به اصفهان اختصاص دارد.
وی افزود: شهیدان غازی، لاوی، طحانی، قجه ای و ابراهیم نصر نمونه های بارز شهدای ورزشکار استان اصفهان هستند.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، یادواره ، ملی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.