سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج‌زاده چه کسی را "محمود افغان" نامید؟

تاج‌زاده برای انتقام از ادعای خود مبنی بر اینکه "حسن روحانی بدون ذکر نام به شاه سلطان حسین تشبیه" شده، نام "محمود افغان" را پیش کشیده است!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مصطفی تاج‌زاده یکی از محکومان فتنه که همزمان عضو هر دو حزب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب بوده است، در یادداشتی، تلاش کرد تا یکی از مسئولین کشور را به "محمود افغان" تشبیه کند!

 آن گونه که از نوشته تاج زاده برمی آید، او این کار را برای انتقام از یک ادعا مبنی بر اینکه "حسن روحانی بدون ذکر نام به شاه سلطان حسین تشبیه" شده، انجام داده است!

گفتنی است چندی پیش احمد آرایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان کنونی به هوش باشند و به تاریخ صد سال اخیر ایران و معاهدات و تفاهمات خوب دقت کنند تا لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند گفته بود: مسئولان کاری نکنند که فردای تاریخ شرمنده نشوند. باید مراقب حمایت‌های جک استراو هم باشیم که این موضوع حکایت "روباه پیر شد عابد و زاهد و مسلمان" است.

به نظر می‌رسد برداشت عجیب تاج زاده از این اظهارات بوده است.  او در پاسخ، نام "محمود افغان" را پیش کشیده و اشاره مستقیمی به فرد مورد نظر خود نکرده است!

تاج‌زاده گوینده جمله ادعایی خود را "تکفیری" خوانده و نوشته است: "شنیدم یکی از تکفیری ها در مجلس و در همان روز اول اجرای توافق ژنو، دکتر روحانی را البته بدون ذکر نام به شاه سلطان حسین تشبیه کرد. دقیقا همان تشبیهی که در سال ۸۷ در مورد آقای خاتمی البته قبل از اعلام رسمی نامزدی مهندس موسوی به کار بردند. من نگران چنین تبلیغاتی نیستم زیرا مردم می دانند که همین جریان های پرادعا، میهن و ملت را در سال های اخیر به رغم درآمدهای افسانه ای نفت با چنین وضع اسفناکی مواجه کرده اند و اکنون نیز درصددند به هر قیمت مانع حل دیپلماتیک و مسالمت آمیز اختلافات ایران و غرب شوند. دولت تدبیر و امید باید فضای انتقادی در جامعه را باز نگه دارد و ضمن استقبال از نقدهای کارشناسانه منتقدان صاحب نظر هرگز نباید معطل تحلیل ها و تهدیدهای اقلیتی پرمدعا و بی بصیرت شود که ناجیان کشور را شاه سلطان حسین می بینند اما محمود افغان را که ایران را شخم زد هرگز ندیدند و تأثیرات مخرب او را در تاریخ کشورمان ملاحظه نکردند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.