سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تولید لوح فشرده گنجینه فجر در قم

معاون پرورشی و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش قم گفت: لوح فشرده گنجینه فجر به مناسبت دهه فجر در این معاونت طراحی و تولید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، ناصر حمزه ای با اشاره به محتوای این لوح، افزود: لوح فشرده گنجینه فجر شامل انواع اشعار انقلابی، مقالات و وصیت نامه امام (ره)، انواع بروشورهای قابل چاپ، پوسترهای نمایشگاهی، فیلمهای تحلیلی از تاریخ انقلاب، مفاسد پهلوی و کلیپهای تصویری و سرودهای انقلابی است.

وی گفت: به مناسبت دهه فجر همانند سالهای گذشته برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از سوی کمیته دهه فجر جهت اجرا در مدارس استان پیش بینی شده است که بخشی از این برنامه ها محتوایی و بخشی دیگر نمادین خواهد بود.

وی به برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی و دستاوردهای علمی، صنعتی و نظامی کشور اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در بیش از 75 درصد مدارس سطح استان برگزار و به صورت خودجوش توسط دانش آموزان مدیریت خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل پوستر، بروشور، عکس، روزنامه، اسناد انقلاب اسلامی، هنرهای دستی و غرفه حجاب است.

معاون آموزش و پرورش قم همچنین به برگزاری نشست های سیاسی توسط مربیان و مبلغان اشاره و بیان کرد: این نشست ها با هدف بصیریت افزایی، مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب گفتمانهای سیاسی و جلسات پرسش و پاسخ برگزار می شود.

وی، نواخته شدن زنگ انقلاب در 12 بهمن، حضور دانش آموزان در آیین میهمانی لاله ها، برگزاری مسابقات کتابخوانی، ورزشی و هنری، نمایشگاه خلاقیتها و ابتکارات فرهنگیان و دانش آموزان و تشکیل گروه سرود 1357 نفری و اجرای آن در 22 بهمن را از دیگر برنامه های مدارس در دهه فجر عنوان کرد.


 


برچسب ها: قم ، لوح ، فشرده ، گنجینه ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.