سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظمی: تکلیف تونی الیویرا تا فردا مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درخصوص وضعیت سرمربیگری این تیم گفت: در حال حاضر مذاکراتی با تونی اولیویرا انجام دادیم که قرار است وضعیت این سرمربی فردا مشخص شود.

نظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر این اساس مذاکراتی با تونی اولیویرا داشتیم که قرار است فردا نتیجه این مذاکرات مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه اظهار داشت: به هر حال اعضای هیأت مدیره برای جذب تونی اولیویرا موافقت کردند و ما هم با این مربی مذاکره کردیم و قرار است فردا تکلیف تونی مشخص شود.

وی درباره مخالفت مالک باشگاه تراکتورسازی با جذب مربی خارجی بیان داشت: این موضوع صحت ندارد و برداشت برخی از رسانه‌ها بوده است. این موضوع در زمان جلالی مطرح شد که با جدایی این مربی شرایط جذب سرمربی هم تغییر کرد.

نظمی درباره پیشنهاد سرمربیگری به یک سرمربی پرتغالی اظهار داشت: ما پیشنهادی به این مربی پرتغالی ندادیم وی نظر شخصی خودش را بیان کرد. به هر حال از طرف باشگاه هیچ تماس و مذاکره‌‌ای با این مربی پرتغالی صورت نگرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: ما به جز تونی اولیویرا با هیچ مربی دیگری مذاکره نکردیم. به هر حال اولویت اولمان برای سرمربیگری تیم تونی اولیویرا است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که این مربی را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت جلالی سرمربی سابقه تراکتورسازی تصریح کرد: من دیروز با جلالی تماس گرفتم و جویایی حالش شدم. بر این اساس وضعیتش خوب است و مشکلی ندارد. همچنین برایش آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما پیگیر هستیم تا هرچه سریعتر وضعیت تونی را مشخص کنیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تونی ، جلالی ، مربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.