سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوریان خبرداد :

امضای تفاهم نامه بین استانداری تهران و شرکت نوسازی عباس آباد

مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از امضای تفاهم نامه بین استانداری تهران، سازمان همیاری های استان تهران و این شرکت در خصوص مسائل مالی، خدمات شهری و موضوعات مربوط به حوزه شهرسازی اراضی عباس آباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اردشیر نوریان با بیان این مطلب گفت : این تفاهم نامه به منظور حل و فصل مسائل موجود در زمینه های مختلف توسط ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران، رئیسی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان تهران و دکتر نوریان مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد امضاء شده است.
 
نوریان با اشاره به امضای این تفاهم نامه خاطرنشان کرد:  وجود ساختمان های دولتی در اراضی عباس آباد یکی از چالش های مدیریتی این اراضی است که با همکاری مشترک این نهاد ها باید مسائل مختلف مربوطه را حل و فصل کرد.
 
وی همچنین افزود: مسئله پارکینگ در سطح شهر تهران یکی از مشکلات اساسی است که ما در اراضی عباس آباد پروژه های متعددی را در این زمینه در دست بررسی، مطالعه و احداث داریم، ضمن آنکه در محدوده استقرار ساختمان های دولتی، احداث پارکینگ مشترک و استفاده از ظرفیت نهادها و سازمان های مستقر در این بخش را در دست اقدام داریم.
 
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: اراضی عباس آباد دارای طرح جامع مصوب شورای عالی معماری و شهرسازی کشور است و این شرکت بر همین اساس نسبت به ارائه خدمات و تأمین تأسیسات شهری به بخش های مختلف واقع در اراضی اقدام می کند.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.