سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ارائه بهترین امکانات رفاهی و بهداشتی برای زائران ایرانی

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: زائران ایرانی از بهترین امکانات رفاهی و بهداشتی برخوردار هستند.

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار کرد: در مکان‌های زیارتی که افراد با فرهنگ‌های مختلف تجمع می‌کنند امکان انتقال بسیاری از باکتری‌ها و ویروس‌ها وجود دارد.

وی رفاه و امنیت زائران در عتبات عالیات را نکته بسیار مهمی در سیاست خارجی دانست و ادامه داد: این حضور افتخارآفرین نیازمند تامین رفاه و امنیت برای زائران است که باید دستگاه‌های متولی امر از قبیل وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت در این زمینه دقت و همت جدی به خرج دهند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی افزود: در کربلا میلیون‌ها زائر وجود دارد به ویژه در ایام خاص مثل ولادت و شهادت معصومین که احتمال انتقال بیماری‌های واگیر در این زمان‌ها به اوج خود می‌رسد.

وی ادامه داد: این مکان‌های متبرکه به علت اینکه دارای آب و هوای خاص هستند و بدن انسان در مقابل آب و هوای نامناسب آسیب‌پذیر است افراد باید مراقب باشند و به آن‌ها توصیه می‌شود در فضای آزاد نماز و عبادات خود را به جای آورند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود محیط اسکان زائران ایرانی در مکان‌های زیارتی بهداشتی باشد ولی در این میان ضروری است تا زائران نیز نسبت به رعایت بهداشت فردی خود توجه بیشتری داشته باشند.


انتهاي پيام/

برچسب ها: ایرانی ، بهداشت ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.