سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصری در نشست خبری مطرح کرد

سه شیفته شدن جلسات علنی در زمان بررسی لایحه‌ بودجه/ اتمام بررسی لایحه تا قبل از 22 بهمن

سخنگوی مجلس گفت:مجلس شورای اسلامی در زمان بررسی لایحه‌ بودجه سال 93 کل کشور به صورت سه شیفت جلسه علنی خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا مصری در نشست خبری با خبرنگاران درباره‌ جلسات علنی مجلس در زمان بررسی بودجه  گفت: فردا صبح و بعد از ظهر در دو شیفت کاری جلسه علنی مجلس برای بررسی لایحه بودجه برگزار می‌شود.
 
وی افزود: روز پنج شنبه هفته جاری یک شیفت کاری صحن علنی برای بررسی بودجه است، ولی از شنبه جلسات علنی به صورت سه شیفت صبح تا ظهر، بعد از ظهر و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.
 
سخنگوی مجلس تصریح کرد: در زمان بررسی لایحه‌ بودجه نمایندگان مجلس نطق و یا سوال و یا گزارشی در صحن علنی مطرح نخواهند کرد و هیچ دستور کاری غیر از بررسی لایحه بودجه نخواهیم داشت.
 
مصری ادامه داد: در بررسی لایحه بودجه ابتدا موافقین و مخالفن نظرات خود را درباره‌ کلیات بیان خواهند کرد و پس از رای گیری کلیات وارد بررسی جزئیات خواهیم شد.
 
وی تاکید کرد: ابتدا بخش درآمدی لایحه‌ بودجه و سپس بخش هزینه‌ای بررسی می‌شود.
 
سخنگوی مجلس ادامه داد: بهارستان مصمم است تا اواخر بهمن بررسی لایحهژ بودجه را به اتمام برساند تا دولت قبل از سال آیین نامه‌های اجرایی را تدوین کند و از اول  سال آینده بودجه عملیاتی شود.
 
مصری خاطر نشان کرد: از آنجائی‌که در ماه جاری سال روز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین نهمین کنفرانس اتحادیه‌ مجالس همکاری اسلامی در پیش است مجلس بررسی بودجه را تا قبل از آغاز این ایام به پایان خواهد رساند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: سختگو ، بررسی ، لایحه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.