سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

حفظ وحدت در شرایط کنونی مهمترین وظیفه نخبگان است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: حفظ وحدت و شناسایی مطامع شوم دشمنان، مهمترین وظیفه امروز نخبگان جامعه است.

حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به محورهای اصلی بیانات مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی اظهارکرد: امروز دشمنان انسانیت دندان تیز کرده اند تا بشریت را به منجلاب فساد و تباهی بکشانند.

وی گفت: اگر به تاسی از نبی مکرم اسلام(ص) که انسان ها را از قید و بند نفس و حکومت های ظالمانه آزاد کرد بتوانیم در خود حسی ایجاد کنیم که از اسارت دشمنان بیرون آییم، در دنیا و آخرت سعادتمند خواهیم شد.

حجت الاسلام استیری افزود: نخستین وظیفه امروز نخبگان سیاسی، علمی و فرهنگی کشور، حفظ وحدت است که نباید از آن غافل شد.

وی هشدار داد: البته حفظ وحدت فقط صحبت کردن از آن و دعوت به انسجام نیست، بلکه باید عملاً وارد میدان شد و در گفتار، رفتار و کردار آن را به منصه ظهور رسانید.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: وظیفه دوم نخبگان شناسایی برنامه ها و توطئه های دشمنان است که برای به زانو در آوردن نظام اسلامی طرح ریزی می کنند.

وی ادامه داد: جدا کردن مردم از نظام اسلامی و متزلزل کردن اعتقادات دینی 2 هدف دیرینه و اصلی دشمنان است که باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام استیری تاکید کرد: مسؤولان با عمل درست و توجه به مردم می توانند اعتقادات اسلامی را ریشه دارتر و آحاد جامعه را به نظام دلگرم کنند و آنطور که باید با ارزش های اخلاقی و فرامین اسلامی و انسانی آشنا کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه گاهی بخصوص در مسائل فرهنگی و سیاسی برخی آگاهانه یا ناآگاهانه در زمین دشمن بازی می کنند و با معاندان هم صدا می شوند که آفتی برای نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه در خاتمه خاطرنشان کرد: بحمدالله با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب و به رغم توطئه های فراوان دشمنان، اعتقادات مردم ریشه دارتر شده و بدخواهان ره به جایی نبردند که حاصل وحدت در سایه سار ولایت است.


برچسب ها: وحدت ، نخبگان ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.