سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهای شبانه؛

افزونه اي براي عکس گرفتن از صفحات وب

مرورگر بايد ري استارت شود تا افزونه فعال شود؛ پس روي Restart Now کليک کنيد و در صورتي که اين گزينه نبود، يک بار مرورگر را ببنديد و دوباره اجرا کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، افزونه اين هفته Pixlr Grabber نام دارد و با نصب آن روي مرورگر فايرفاکس مي توانيد صفحات وب را به طور کامل و به صورت عکس ذخيره کنيد.پس از نصب و دانلود افزونه از لينک آمده در پايين متن، روي Add to Firefox کليک و پس از باز شدن پنجره Software Installtion روي گزينه Install Now کليک کنيد.

حال مرورگر بايد ري استارت شود تا افزونه فعال شود؛ پس روي Restart Now کليک کنيد و در صورتي که اين گزينه نبود، يک بار مرورگر را ببنديد و دوباره اجرا کنيد. پس از فعال شدن افزونه، کافي است در صفحه راست کليک کنيد و روي گزينه Grab برويد تا منوي آن باز شود.

منوي Grab داراي 3 گزينه است؛ اولي گزينه Grab entire page است که اگر انتخابش کنيد کل صفحه اي راکه باز کرديد ،ذخيره مي کند. گزينه بعدي Grab a defined area است که پس از انتخاب آن بايد محل مورد نظري را که مي خواهيد به صورت عکس ذخيره شود، مشخص و سپس روي Crop کليک کنيد و گزينه سوم با نام Grab visible part ، براي ذخيره قسمتي از صفحه که در حال مشاهده آن هستيد، کاربرد دارد.

پس از انتخاب هريک از 3 گزينه منوي Grab با تصويري مواجه مي شويد که بايد براي ذخيره روي Save کليک کنيد و عکس را در جايي از حافظه نگه داريد.

لينک دانلود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.