سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی:

سودجویی شرکت‌های بزرگ داروسازی و "تجهیزات پزشکی"

در حال حاضر شرکت‌های بزرگ داروسازی و "تجهیزات پزشکی" گران قیمت به بازاریابی در سطح کلان و فروش سریع تجهیزات در سطح دنیا دست زده‌اند.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در نشست خبری امروز صبح از سودجویی شرکت‌های بزرگ داروسازی و "تجهیزات پزشکی "خبر داد و گفت: در حال حاضر شرکت‌های بزرگ داروسازی و سازنده تجهیزات پزشکی گران قیمت با بازاریابی در سطح کلان و فروشی سریع‌تر تجهیزات خود به سایر کشور‌های جهان دارند سعی می‌کنند آن‌ها را در دست بگیرند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر کشور‌های جهان می‌خواهند به نوعی کنترل و درمان بیماری‌ها را در سطح دنیا در دست بگیرند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر کشورهای جهان به واسطه فروش محصولات تجهیزات پزشکی توانسته‌اند این میدان را به دست بگیرند.

وی به نقش مدیران عرصه بهداشت و درمان پرداخت اشاره کرد و گفت: در این راستا، مدیران عرصه بهداشت باید با تیز هوشی بهترین تجهیزات پزشکی را انتخاب کرده و از تخصیص بودجه غیر ضروری برای خرید کالا‌های خارجی به خاطر بازاریابی آنان خودداری کنند.

دکتر مرندی، با اشاره به این‌که در حال حاضر در بسیاری از مناطق درمانی سطح کشور تجهیزات گران قیمت پزشکی وجود دارد تصریح کرد: با وجود این تجهیزات در کشور، اما به دلیل هزینه فوق العاده زیادی که برای خرید آن‌ها صرف شده و عدم تقاضای کافی توسط بیماران در حالت غیر استفاده در انبارهای بیمارستان‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجهیزات ، دارو ، درمان ، بیماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.