سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب بیش از 27 هزار متر گاردریل جهت ایمن سازی معابر منطقه 19

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: 27 هزار و 300 متر گاردریل طی 10 ماهه اول سال برای ایمن سازی معابر منطقه نصب شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس رضا زلفی با اشاره به اهمیت معابر بزرگراهی منطقه به لحاظ قرار داشتن در ورودی شهر تهران گفت: با توجه به حجم گسترده تردد در معابر این منطقه برای ورود و خروج از شهر تهران نصب تجهیزات ترافیکی جهت ایمن سازی آنها به شکل مداوم انجام می شود. در این راستا 27 هزار و 300 متر گاردریل از ابتدای سال در معابر و بزرگراه های منطقه نصب شده است.
 
وی افزود: به منظور پیشگیری از بروز خسارات احتمالی در معابر مواصلاتی منطقه طی سال جاری 136 متر هندریل نصب و 155 متر نیز ترمیم شده که نسبت به سال گذشته از افزایش برخوردار بوده است.
 
زلفی یکی دیگر از اقدامات ترافیکی این منطقه را برای ایمن سازی معابر و تردد آسانتر خودروها نصب نرده ی حریم پل های عابر بزرگراه ها اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال هزار و 620 متر نرده حریم در پل های عابر بزرگراه های آزادگان و خلیج فارس نصب شد.
 
وی همچنین با اشاره به افزایش حجم فعالیت همسطح سازی نصب پل در معابر طی سال جاری خاطرنشان کرد: طی امسال 212 مورد همسطح سازی معابر، نصب پل و پیوستگی خطوط عابر پیاده صورت گرفته در حالیکه سال گذشته این فعالیت در 197  مورد انجام شده است.
برچسب ها: شهرداری ، معابر ، بزرگراه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.