سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظلومی: بايد به شرايط تيم استقلال واقع گرايانه نگاه کرد

غلامحسین مظلومی در خصوص شرایط تيم استقلال گفت: باید به این مسئله با دیدی واقع گرایانه صحبت کنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، غلامحسین مظلومی در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: باید به این مسئله با دیدی واقع گرایانه صحبت کنیم. استقلال درست است زیبا فوتبال بازی نمی کند اما با وجود اینکه با کمبود بازیکن مواجه است خیلی خوب امتیاز گرفته که این اتفاق نشان از درایت امیر قلعه نویی و حمایت های فتح‌الله‌زاده دارد.

وی افزود: با توجه به کمبود بازیکنی که استقلال دارد بازیکنان این تیم واقعا در هر بازی جان فشانی می کنند و خوشبختانه با این وضعیت به صدر نشینی تیم کمک کردند.امیدوارم با توجه به وضعیت مالی که استقلال دارد وزارت ورزش هم به تعهدات مالی خود عمل کند تا این تیم با دغدغه های مالی کمتر پا به میدان بگذارد.

معاون فنی باشگاه استقلال در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ اظهار داشت:استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد و پایین آمدن تعداد مصدومان و محرومان استقلال خیلی کمک بیشتری به قهرمانی این تیم می تواند داشته باشد.امیدوارم استقلال جدا از قهرمانی در ایران بتواند حضوری موفق هم در آسیا داشته باشد.
 
پیشکسوت استقلال با دعوت از هواداران استقلال برای حضور در ورزشگاه خاطرنشان کرد: استقلال در شرایط فعلی به حمایت هوادارانش نیاز دارد و انتظار من از هواداران  استقلال این است که حضوری پر رنگ تر در استادیوم داشته باشند تا بتوانند در قهرمانی این تیم تاثیر گزار باشند.

انتهاي پيام/
 
 
برچسب ها: مظلومی ، استقلال ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.