سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمران الزعبی:

ائتلاف مخالفان درپی تخریب سوریه هستند/نقش آفرینی عربستان،قطر و اسرائیل در تصمیم گیری مخالفان

وزیر اطلاع رسانی از تلاش ائتلاف مخالفان سوری برای تخریب این کشور خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"عمران الزعبی" وزیر اطلاع رسانی سوریه پس از مخالفت مخالفان سوریه با بسته پیشنهادی دولت سوریه در مذاکرات ژنو گفت:مخالفت ائتلاف مخالفان با آنچه که هیئت اعزامی سوریه به ژنو در مذاکرات مطرح کرد بر این نکته تاکید دارد که این گروه در پی تخریب سوریه هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه عربستان سعودی،قطر،اسرائیل و "رابرت فورد" سفیر سابق آمریکا در دمشق بر تصمیم گیری ائتلاف مخالفان تسلط یافتند گفت:هیئت سوری پنج موضوع را برای مذاکرات ارائه داده است.

وزیر اطلاع رسانی سوریه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسته پیشنهادی هیئت سوری در مذاکرات دارای اصولی بوده که هیچ فرد عاقل و میهن پرست سوری امکان ندارد آن را رد کند تصریح کرد:رایزنی هیئت سوری با "اخضر ابراهیمی" نماینده ویژه سازمان ملل واتحادیه عرب همچنان ادامه دارد.

"عمران الزعبی" ادامه داد:طرح کمک رسانی به شهروندان سوری بین دولت سوریه و سازمان ملل پیش از این انجام گرفته است و این طرح به مذاکرات ژنو ارتباطی نداشته و سرمایه گذاری سیاسی به شمار نمی‌رود.

وی با بیان اینکه "ولید معلم" وزیر امورخارجه سوریه در شهر ژنو است و ریاست هیئت سوری را برعهده دارد تاکید کرد:میهن پرستی "معلم" به شهادت کسی نیاز ندارد.

وزیر اطلاع رسانی گفت:ما برای نجات سوریه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست و پیش از نجات سوریه از پدیده تروریسم به هیچ وجه از نشست‌ها عقب نخواهیم نشست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.