سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

به کارگیری افراد تندرو در مجموعه مدیریت‌ فرهنگی کشور، واکنش مجلس را در پی دارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با دفاع از عملکرد مثبت "واعظی" مسئول نهاد کتابخانه‌های کشور اظهار داشت: به کارگیری افراد تندرو در مجموعه مدیریت‌ فرهنگی کشور، واکنش مجلس را در پی دارد.

"حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی" نماینده مردم قزوین و آبیک و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به احتمال جابه‌جایی مدیریتی در نهاد کتابخانه‌های کشور اظهار داشت: جابجایی‌های مدیریتی از اختیارات دولت به شمار می‌رود اما جابجایی افراد بدون مدنظر قرار دادن تجربه و کارآمدی آنها با شعار اعتدال "دولت تدبیر و امید" همخوانی ندارد.
 
وی با بیان اینکه "واعظی" در زمان تصدی مسئولیت بر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عملکرد قابل قبولی داشته است، ادامه داد: اقدامات بسيار خوبي در اين بخش صورت گرفته و بنده از نزديك شاهد تلاش مسئولان امر در راستاي تحقق دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري مبني بر افزايش سرانه مطالعه و فضاي كتابخانه‌ها در اين بخش بوده‌ام.
 
 وی با اشاره به دفاع کمیسیون فرهنگی مجلس از عملکرد "واعظی" خاطر نشان کرد: دولتی که مدعی اعتدالگرایی است با محروم کردن سیستم اجرایی کشور از مدیران متعهد، دلسوز و کارآمد به نظام ضربه می‌زند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
آقاي واعظي مديري ولايتي است.
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
با سلام لطفا مهندس واعظی شریف و ولایت مدار را تنها نگذارید حق یارتان