سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه ناظرین افتخاری 1888 با محوریت شهرسازی در منطقه 11 برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی ناظرین افتخاری 1888 با محوریت شهرسازی صبح امروز در شهرداری ناحیه یک منطقه 11 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، جلسه هم‌اندیشی ناظرین با محوریت شهرسازی با حضور مدیر سامانه 1888 منطقه، شهردار ناحیه یک، جانشین معاون شهرسازی و معماری و کارشناس ناظرین افتخاری سامانه 1888 مرکز برگزار شد.

محمدی مدیر سامانه 1888 منطقه 11 در این جلسه در خصوص فرق سامانه 1888 با 137 گفت: نقطه نظرات شهروندان در رابطه با عملکرد مدیریت شهری به 1888 مربوط می‌شود و این نقطه نظرات در قالب انتقاد و شکایت، تقدیر و تشکر و پیشنهاد است ولی هرگونه درخواست شهروندان درخصوص موضوعات عملکردی شهرداری با 137 مربوط می‌شود.

محمدی از بیشترین تعداد پیام‌های تقدیر و تشکر از سال 91 تا 92 خبرداد و گفت:‌از ابتدای سال تا کنون 25 نفر درخصوص تقدیر وتشکر تماس گرفته اند که 5 نفر ناظر بودن و 20 نفر پیام شهروندان عمومی بود و 280 پیام تعداد پیام ها ثبت شده در نواحی چهارگانه مرتبط با حوزه شهرسازی و معماری است.

وی در ادامه افزود: 5 دفتر خدمات الکترونیک در منطقه آماده ارائه خدمات هستند که شهروندان می‌توانند برای انجام کارهای خود به آن مراکز مراجعه کنند و بازدیدهای مستمر از کارهای آن‌ها انجام می‌شود.

ثمرآبادی جانشین معاونت شهرسازی مسئول صدور پروانه در منطقه 11 به معرفی حوزه معاونت شهرسازی در خصوص معرفی کمیسیون ماده صد و کمیسیون ماده 5 پرداخت و گفت: در این ساخت و سازها که در سطح شهر صورت می‌گیرد شهرداری فقط مجری این کار است و مابقی کار توسط کمیسیون ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد:‌شهروندان درخصوص اقداماتی نظیر ( تعویض کف‌پوش ساختمان‌ها، ایزوگام پشت‌بام) لازم نیست به دریافت اخذ پروانه مراجعه کنند و فقط به شهرداری ناحیه خود اطلاع بدهند.

وی خاطرنشان کرد: د رخواست‌هایی که از سوی شهروندان می‌شود می‌تواند یک تلنگری برای مسئولین باشد  که بتوانند وظایف خود را بهتر انجام بدهند.

در پایان جلسه مبارکی شهردار ناحیه یک منطقه 11 گفت: از ناظرین درخواست داریم که درخصوص جاهایی که موجب مشکل می‌شود با ما درمیان بگذارند که بتوانیم به مرور زمان و با تدابیری و تمهیدات لازم به آن موضوع رسیدگی شود.
انتهای‌پيام/

برچسب ها: شهرسازی ، منطقه ، یازده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.