سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف ایجاد جاذبه های زیبای بصری؛

آبنمای موزیکال ویژه در آبشار تهران راه اندازی می شود

شهردار منطقه 22 گفت:راه اندازی آبنمای موزیکال آبشار تهران در ارتفاعات منطقه 22، بزودی بر جاذبه های بصری این مجموعه زیبا خواهد افزود.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:مراحل ساخت این آبنما در آبشار تهران از مدتی پیش آغاز شده و بزودی به پایان می رسد.

وي تصريح كرد:آبنمای موزیکال آبشار تهران در برکه شماره 7 این مجموعه زیبای تفریحی تفرجی در مساحت حدود 2 هزار متر مربع احداث و راه اندازی شده است و برای ساخت آن از بروزترین و مدرنترین تجهیزات مورد استفاده در آبنماهای دنیا استفاده شده , این آبنما بعنوان اولین آبنمای موزیکال تهران است که در آن از سیستم کنترل بصورت DMX بهره گیری شده و کاهش مصرف برق یکی از مزایای به کار گیری این سیستم است.

مرادی افزود:فواره مرکزی این آبنما تا 10 متر و دیگر فواره ها تا حدود 6 متر ارتفاع می گیرند و با توجه به استفاده از تکنولوژی DMX در آبنما، همزمان با روشن شدن سیستم، مصرف برق کنترل خواهد شد.

وي با اشاره به گفته سازندگان آبنمای موزیکال آبشار تهران، خاطرنشان كرد:چراغهای نصب شده در آبنما دارای 3 رنگ اصلی است و به واسطه DMX که می توان برای هر یک از چراغها تا 16 میلیون رنگ برای هریک از آنها تولید و افکتهای زیبا و چشمگیر ایجاد کرد. همچنین با استفاده از این تکنولوژی که تکنولوژی روز دنیاست، امکان کنترل پمپها و چراغها بصورت تک تک و در واقع عیب یابی و رفع سریع نقص آنها وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: موزیکال ، آبشار ، آبنما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.