سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتم بهمن مانور تخلیه امن و پناه گیری در منطقه 10

به همت مدیریت بحران منطقه 10 مانور تخلیه امن وپناه گیری با هدف افزايش سطح آمادگي وسنجش توانايي عوامل داخلي مجتمع بیمارستانی 8 بهمن در بیمارستان آزادی برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس عاليت هاي آمادگي شهروندي و اماكن مهم در سطح منطقه ، ستاد مديريت بحران اقدام به برگزاري مانور تخليه امن با هدف افزايش سطح آمادگي وسنجش توانايي عوامل داخلي بیمارستان  در  بیمارستان آزادی نموده است .

ملا صالحی افزود: در پی  سمینار مدیریت بحران که با هدف آشنایی شهروندان با حوادث غیر مترقبه بخصوص زلزله و راههای مقابله با آن هدف افزايش سطح آمادگي وسنجش توانايي عوامل داخلي بیمارستان آزادی که در هفته گذشته  برگزار گرديده بود ، مانور تخلیه امن و پناه گیری در هشتم بهمن در این بیمارستان بر پا خواهد شد.
 
 گفتنی است دراين سمينار اطلاعات لازم در خصوص زلزله به بيان توصيه هاي فني و مورد استفاده در محيط كار و منزل و كليه تمهيدات قابل اتخاذ قبل از وقوع زلزله ، زمان زلزله و بعد از آن به پرسنل آموزش داده شده بود که  در مانور 8 بهمن اجرایی میگردد. شایان ذکر است این مانور با همکاری آتش نشانی منطقه ، ستاد مدیریت بحران و بیمارستان آزادی مختص پرسنل و بیماران بیمارستان مذکور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
          
برچسب ها: بهمن ، امن ، تخلیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.