سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد‌حسین کریمی:

باشعور فوتبالی فرهاد کاظمی به لیگ برتر صعود می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: وضعیت خوبی در تیم پیکان دارم و با خریدهایی که فرهاد کاظمی انجام داده وضعیت تیم هم رو به بهبودی است.

محمدحسین کریمی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از زمانی که فرهاد کاظمی سرمربی تیم پیکان شده و بازیکنان خوبی همچون علیرضا مهد، مجتبی زارع و دیگر بازیکنان خوب را جذب تیم کرده ما روی نوار پیروزی پیش می‌رویم و من مطمئن هستم که با شعور فوتبالی‌ که فرهاد کاظمی دارد ما به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتبال پیکان بیان داشت: در نیم فصل اول ضعیف عمل کردیم اما اکنون با تدابیر کادر فنی و سرمربی‌مان روند رو به رشدی داریم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در مورد عملکرد و وضعیت خود گفت: من در این سه بازی اخیر عملکرد خوبی داشته‌ام و وظیفه دارم که نکاتی را که سرمربی‌ام می‌خواهد را مو به مو انجام دهم و برای تیم بازی خوبی ارائه بدهم.

محمدحسین کریمی درباره سطح مسابقات لیگ دسته یک اظهار داشت: سطح مسابقات بالا  است و امتیازات بسیار به هم نزدیک است و یکی از دلایل سختی لیگ دسته یک این است که این لیگ همانند لیگ برتر نیست که تیمی بتواند با سه یا شش امتیاز به صدرجدول صعود کند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: از زمانی که زیر نظر فرهاد کاظمی تمرین می‌کنم روند رو به رشدی داشته‌ام و می‌دانم با سرمربی‌ که داریم بهترین نتیجه را به دست می‌آوریم.
انتهای پیام/

برچسب ها: پیکان ، لیگ برتر ، صعود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
منشوری ها فقط با تبانی و زدو بند نتیجه می گریند البته با شعور مخصوص تبانی کاران