سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي"دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی " که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بیشترین حجم شکایات به دیوان عدالت اداری مربوط به استخدام‌هاست/ به پرونده پاساژ و سرای دلگشا ورود نداشته‌ایم ، تشکیل امت واحد اسلامی یکی از خواسته های امام راحل بود ، ایران پاسخ عملیات‌ روانی علیه مذاکرات را با رفتار دیپلماتیک می‌دهد و....است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

بیشترین حجم شکایات به دیوان عدالت اداری مربوط به استخدام‌هاست/ به پرونده پاساژ و سرای دلگشا ورود نداشته‌ایم



 رئیس دیوان عدالت اداری گفت: بیشترین شکایات مطرح شده در دیوان به پرونده‌های استخدامی اختصاص دارد و قوانین مربوط به این بخش نیازمند اصلاح و بازنگری است.

دستگیری متهم فراری ترور "دادستان زابل"/ جزئیات پرونده قابل ارائه به رسانه‌ها نیست



رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از عوامل اصلی ترور دادستان زابل خبر داد و گفت: در حال حاضر متهم دستگیر و به استان سیستان و بلوچستان منتقل شده که تحقیقات از وی در مرحله دادسراست.

تشکیل امت واحد اسلامی یکی از خواسته های امام راحل بود

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تأکید بر وحدت و تشکیل امت واحده اسلامی یکی از خواسته های امام راحل بود.

گوانتانامو و ابوغریب شکنجه‌گاه رسمی آمریکا/ ادعای دفاع از حقوق بشر یک بازی سیاسی است



رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا کشور ناقض حقوق بشر است و ادعای دفاع از حقوق بشر از سوی دولتمردان این کشور یک بازی سیاسی است.

ایران پاسخ عملیات‌ روانی علیه مذاکرات را با رفتار دیپلماتیک می‌دهد
یک کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با انجام عملیات روانی می‌خواهد موضع ایران را تضعیف کند، گفت: کشور ایران در واکنش به این اظهارات به صورت دیپلماتیک برخورد می‌کند.

نشست خبری سخنگوی اجلاس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی
 نشست خبری "کاظم جلالی" سخنگوی اجلاس مجالس کشورهای اسلامی فردا سه شنبه برگزار می‌شود.

انتقاد یا عدم انتقاد از دولت ربطی به انتخابات آتی مجلس ندارد




سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دولت یازدهم منسوب به اصلاح‌طلبان نیست، گفت: انتقاد یا عدم انتقاد از دولت ربطی به انتخابات آتی مجلس ندارد، چرا که انتخابات در جایگاه خود دارای ساز و کار مشخصی است.

فردا؛ رئیس مجلس با کوفی عنان دیدار می‌کند




 مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با کوفی عنان دبیر سابق سازمان ملل متحد دیدار می‌کنند.

توافق بین دولت سوریه و معارضین نشان دهنده دست برتر ارتش این کشور است




 یک کار‌شناس مسائل بین الملل گفت: خروج زنان و کودکان از شهر "حمص" نشان دهنده دست بر‌تر ارتش سوریه است و معارضین اگر قدرت بیشتری داشتند، به عملکرد خود در این شهر ادامه می‌دادند.

تذکر کمیسیون امنیت ملی به وزارت امور خارجه در مورد تامین امنیت دیپلمات‌های ایرانی
 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ضرورت تامین امنیت دیپلمات‌های اعزامی ایران به کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: در این رابطه حتما به وزارت امور خارجه تذکر خواهیم داد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.