سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

توافقات هسته‌ای سبب هموار شدن مسیر خودکفایی کشور

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، گفت: توافق های انجام شده به کشورمان این امکان را می دهد که در حوزه های کشاورزی، هواوفضا، پزشکی و سایر حوزه ها پیشرفت بسیاری کند و مسیر خودکفایی هموارتر شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ نادر فریدونی افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه ها به‌ویژه در روز 22 بهمن امسال به دلیل حمایت از انرژی هسته ای پررنگ تر از هرسال برگزار می شود.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران برحسب اهداف ارزشی، استقلال نظام، بیزاری از استکبار جهانی و آزادی توام با مردم سالاری دینی همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و امام خامنه ای ایستاده اند و با حضور خود در روز 22 بهمن بار دیگر این را به جهانیان اثبات می کنند.

رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توافق های انجام شده بین ایران و گروه 5+1 دریچه اعتماد سازی دو طرفانه بوده و باید هر دو طرف نسبت به انجام تعهدات خود پایبند باشند، بیان کرد: توافق های انجام شده به کشورمان این امکان را می دهد که در حوزه های کشاورزی، هوا و فضا، پزشکی و سایر حوزه ها پیشرفت بسیاری کند و مسیر خودکفایی هموارتر شود.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور گسترده مردم در روز 22 بهمن به تمام کسانی که روی خوشی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند ثابت می کند که ملت ایران با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، راهی را در پیش گرفته که پیشرفت و توسعه محور اصلی آن است.

وی ادامه داد: در برهه حساس کنونی دیپلماسی سیاسی ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور و حمایت گسترده مردم است تا به گروه های غربی و آمریکایی ثابت شود که مردم ایران با بصیرت کامل و آگاهی مسائل کشور خود را دنبال می کنند.

انتهای پیام/



برچسب ها: هسته ای ، مسیر ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.